Gå til innhold

Blir du forbanna, når du dør i CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir som regel sinna uansett når jeg blir drept, og jeg whiner som pokker på chatten. jeg er en typisk lame-ass-whiner, som ingen liker. jeg camper i spawn, selv på De_maps som terrorist. jeg har latterlige nick, jeg er uhyggelig skilled, og derfor vinner jeg som regel alltid, jeg har 4:1 kill ratio.

 

Jeg er lejm og jeg whiner.. Elsker å spille CS Sånn, for da har jeg det gøy.. :D

Lenke til kommentar
Spørs....

Noen ganger skriver jeg REC -> TAB -> ENTER ( Reconnect)

Blir ofte bannete/kicket pga lamejoining :p

Offtopic: Hvorfor? Fordi du er en såkalt statshore?

Nei, jeg gjør det i frustrasjon. :roll:

Jeg gjør det ikke for å få god stats...

 

Jeg kunne sikkert ha gjort det selv om jeg hadde f.eks 20-2...

Lenke til kommentar

Er vel normalt å bli litt pissed off når man dauer

Selv slenger jeg ut noen ord i ny og ne, en annen gang lar jeg sinnet

gå utover søsknene mine... :p

 

Kommer nok litt an på hva situasjonen er og. Selvfølgelig hvis jeg flauser så sinnsykt når jeg har han midt i siktet, og han ikke ser meg :hrm:

Lenke til kommentar

Ytrer noen gloser, men gjør aldri noe fysisk. Blir egentlig ganske sjelden sint. Det verste noensinne var i går da samme person gjentatte ganger begynte å skyte før han jogget rundt hjørnet jeg befant meg bak. Han hadde ingen mulighet for å se meg eller vite hvor jeg var, men på magisk vis visste han det. =/

Lenke til kommentar
Er noen dager hvor jeg rett og slett spiller elendig og jeg innser at det er meg selv jeg skal bli sur på. Mens de dagene hvor jeg bare blir lotta av en eller annen random (dvs 95% av dagene :p ) så skal du se jeg blir sinna, enten klikker jeg på veggen og slår i den, eller så er det tastaturet det går utover. Noen ganger klarer jeg å nøye meg med å banne... ;)

 

Så ja, i cs er jeg en veldig dårlig taper... Rart det der, jeg som alltid er så god taper ellers... :hmm:

Hmm, jeg er generelt en dårlig taper.

 

Og det er nok enda verre i CS :p

 

 

Blir nok noen fine ord som ville skaffet meg litt oppmerksomhet i kirka :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...