Gå til innhold

Anbefal en søt og frisk hvitvin!

Feh

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Rochefort 2000, koster vell ca rundt hudrelappen. Skall vell være søt og bør drikkes kald

pryl for å drikke champanie, Nei? heller status. De likervell mindre sprit tipper jeg

Endret av ATi-Radeon
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp. "Railer von Heissen Stein" høres ut som det du er på jakt etter. Billig, søt og god. Ellers er Liebfraumilch kanskje noe, men litt for saft-aktig etter min smak.

Endret av el-asso
Skrevet (endret)
men så følger det pussy garanti også da ;)

Med det mener du...?

Er ute etter vin å ha med til et sted der russen fester (er arrangementer, artister etc. der, Fjordparken i Drammen) og der er det forbudt med glassflasker. Dermed går vinen i en (to) 1.5 liters colaflasker, hvis jeg ikke kjøper 3 liter.

Chevalier så ut som et veldig bra alternativ. Grei pris og passet bra under mine kriterier.

Noen som har smakt en fransk hvitvin som heter Terra Vecchia Vermentino chardonnay?

EDIT: Mente chevalier, ikke chablis :p.

De to som virker best sålangt:

Chevalier

Ch. de Rochefort 2000

Müller Reiler Vom Heissen Stein

San Valentin 2003

Torres kosta jo 250 kr. flaska :hmm:

Endret av Feh
Skrevet

Altså. Poenget er å ha noe godt å drikke på. Tequila smaker ikke godt i min gane... Dessuten mangler jeg 2 år for å få kjøpt det. Usaklig post.

Skrevet
Altså. Poenget er å ha noe godt å drikke på. Tequila smaker ikke godt i min gane... Dessuten mangler jeg 2 år for å få kjøpt det. Usaklig post.

Du sier jo at du bare skal bli full? :roll:

PS! tequila skal du da ikke ha i ganen, den skal i magen:P

Skrevet
Veeeel.

Pappa forteller ofte en historie om mannen som måtte ha vin med over 13 % alkohol. Og han kunne like gjerne hett Harry.

Han var grøftearbeider også antar jeg?

Skrevet (endret)

Og man kan ikke nyte en vin og drikke seg sånn passe full samtidig? :roll: For øvrig ser jeg ikke problemet med at en som foretrekker vin drikker vin når han først skal drikke, istedet for å drikke noe han ikke liker. Og du... ikke belær oss om hvordan man skal drikke. :thumbs:

Denne drakk jeg for nøyaktig to timer siden, ganske fin å drikke alene: http://www.aperitif.no/index.db2?id=1323

^^Claremont Riesling/traminer - 90 spenn

Endret av HalTan
Skrevet

Grillet jeg også i dag, i lystig lag før brannkampen.

Spiste to entrecôte med masse grønt til og drakk en newcastle brown ale! The one and only!

var digg, det er sommer i bergen også! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...