Gå til innhold

Bærbar til student + WoW :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt hekta, WoW er tingen! Og til neste år skal jeg kanskje studere(om ikke militære kommer og taaaar meg :p), så jeg kunne ha trengt en bærbar. Og siden jeg er helt hekta på WoW trenger jeg en som jeg kan spille det på. Kan jeg få dette til under 10000?

-Lars

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen tester/andre bilder av maskinen?

Hva er billigste maskin med pentium M og eksternt skjermkort?

Endret av Xvani
Skrevet

viktigeste du bør ha til WoW i din nye pc er som sagt 1gb ram, og helst en litt rask harddisk (ikke 5400rpm), ellers er ikke ett 128mb noe å fornekte

Skrevet
Kan være enig med en rask hd ja.

Men 1 bg ram er ikke noe must! Skjønner ikke hvorfor så mange jåser om det :p

Funker som sagt helt fint med 512 :!:

WoW er jævlig med 512mb ram, har selv spilt lenge med det, det hakker som et h!@#$te når du går inn i byer o.l - 1gb er et must for en WoW-glad mann. ;)

Skrevet

Om det hakker litt er et luxusproblem.

Er man en smule økonomibevisst overser man sånne småting :!:

Er enig i at man merker forskjell på store steder osv med rammen, Men spillet er ¤# meg dritmorro selv om man har litt smålagg :)

Skrevet

hakking = ikke spillbart....

Noen som vet ytelsesforskjellen på 128MB og 64MB versjonene i aktuelle oppløsninger? (blir vel 1280x1024 uten AA og AF max?)

Test?

Skrevet

Var en minnbrikke (512 MB) som gikk dukken hos meg. Spillte WoW med bare 512 en stund da. Hakket som bare juling.

Det var dog en ting som var positivt med det. Hver gang det kom en person (ikke NPC) i nærheten av meg når jeg var ute i skogen, hakket maskinen litt (Kanskje 1/2 sek). Ble reddet mange ganger av det. Var liksom en liten "ganke-alarm".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...