Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nå øker telenor ut-hastigheten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk ganske kjapt sist synes jeg, tok en telefon også og da hadde jeg det i løpet av et par dager..

 

Synes Telenor bør ha skryt for dette!

 

Hadde selvsagt vært bedre med høyere oppload også da, men ADSL er jo asynkront, så da finnes det vel noen hindringer, uten at jeg vet for mye om det... :hmm:

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg lurer på en ting her. Er det sånn at jeg får ikke raskere linje før kontrakten min går ut og hvis jeg da fortsetter med telenor så vil jeg få de nye hastighetene??? Eller vil det gå automatisk at jeg vil få de nye hastighetene når den blir tilgjengelig??? Det står jo i kontrakten at jeg er bindt meg til de prisene og de nye hstighetene gjelder ikke før perioden din går ut??

 

Eller har jeg misforstått??

Lenke til kommentar
Hmm. Jeg lurer på en ting her. Er det sånn at jeg får ikke raskere linje før kontrakten min går ut og hvis jeg da fortsetter med telenor så vil jeg få de nye hastighetene??? Eller vil det gå automatisk at jeg vil få de nye hastighetene når den blir tilgjengelig??? Det står jo i kontrakten at jeg er bindt meg til de prisene og de nye hstighetene gjelder ikke før perioden din går ut??

 

Eller har jeg misforstått??

Hvis du leser på deres kunngjøringsside: http://www.online.no/at/oppgradering.html

 

Lansering av Telenors nye ADSL-portefølje skjer 1. juni.

 

 

    * Nye kunder som bestiller nå vil få de nye hastighetene fra juni av. Vil du ha Online ADSL?

    * Eksisterende kunder flyttes automatisk og gradvis over på de nye produktene, og alle vil ha nye hastigheter i løpet av året.

 

Det var vel svar nok :)

Lenke til kommentar

Håper chello oppgraderer de andre hastighetene. Selv om vi har fått extreme, koster dette litt.

 

UPC: ------------------- Telenor (nye):

1024/256 kr 382 ------ 1000/200 kr 349

2048/384 kr 499 ------ 2000/300 kr 419

4096/512 kr 799 ------ 4000/400 kr 549

 

Chello Extreme:

26/1,5mbit kr 998

Lenke til kommentar
Endelig..... nå gjelder det bare å faktisk få det også..

 

Kommer likeve til å skifte til fiber den dagen "fiberselskapet" banker på døren... 10/10 er vel noe bedre enn 2/0,3

Hehe, jepp de har banket på min dør. Så eg bestillte 4/4 fra lyse + telefon.

Men er en stund til eg får det, så håper bluecom også setter opp farten.

Siste eg spurte dem om mer fart fikk eg til svar"256 opp er max de kan gi meg på telenor sitt utstyr"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...