Gå til innhold

slette Opera explorer


Marcelo

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg slette Opera? jeg får det ikke til og det irriterer, Jeg vil egentlig bare slette det får å kunne installere det på nytt, får det virker som om det er noen feil med denne installesjonen, eller jeg vil ikke installere det gamle opera, men det nye som er opera 8?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet selv, men følgende fungerte.

 

Velg legg til/fjern programmer i kontrollpanel og avinnstaller opera. Eventuelt bruker du operas egen unwise.

 

Når du har gjort det går du inn på "running processes" (eller hva det nå heter), du kommer dit ved å trykke "ctrl+alt+del", velg så "task manager" så finner du det. På listen der finner du antakeligvis opera og velg "end process".

 

Så kan du gå inn i utforsker og slette de resterende operafilene manuelt.

 

Etter det er det klart for å innstallere på nytt.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha sånn google toolbar på opera explorer, vett ikke om det kalles toolbar, men det pleier å ver på når du har opera på standard eller nettopp installert det( et sånt lite vindu der du kan søke på google, uten å trenge å gå inn på siden). Men på denne pc`en så følgte den ikke med fra begynnelsen av og jeg klarer heller ikke å sette den der akkurat som om det er noe som mangler i dette programet :hmm:

Tingen er at jeg tror den kanskje kan komme på hvis jeg installerer på nytt eller installer opera 8, men så har jo ikke det komt norsk version ennå, så jeg installerer bare gamle 7.54

 

Noen så kan hjelpe meg ut med dette? hvordan jeg kan fikse dette eller installere opera på nytt når opera ikke ligger på "legg til eller fjern programer"??

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Har du prøvd å klikke View-Toolbars-Customize? Der får du tilgang til alle mulige søkefelt (og noen til) som du kan plassere omtrent hvor du vil. Bare "dra og slipp".

 

Opera har veldig mange muligheter, kanskje en idé å lese litt i bruksanvisningen?

 

Edit: Du trenger heller ikke avinstallere opera, bare gå til Operas hjemmesider og last ned Opera 8.0 du. Dessuten heter det vel ikke Opera Explorer. Holder med Opera! :thumbup:

Endret av hsiverts
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg legge til sånn "Quick Search" der standarden er www.google.com, sånn som det står på touritorialen

Ved siden av adresselinjen ligger det vel orginalt en boks som du kan bruke til å søke på google. Men om det er å søke på google gjennom adresselinjen du mener, ligger også dette default i browseren. Alt du trenger å gjøre er å skrive g foran det du vil søke etter på google.

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg legge til sånn "Quick Search" der standarden er www.google.com, sånn som det står på touritorialen

Ved siden av adresselinjen ligger det vel orginalt en boks som du kan bruke til å søke på google. Men om det er å søke på google gjennom adresselinjen du mener, ligger også dette default i browseren. Alt du trenger å gjøre er å skrive g foran det du vil søke etter på google.

Nei det er ikke det G før det du søker jeg mener. Jeg mener det så du sier,det men den boksen så skal ligge ved siden av addreselinjå, men den lå ikke der fra begynnelsen av, jeg vett ikke hva jeg skal gjøre, har spurt om hjelp her før men kan ikke si at jeg akkuratt fikk det når det gjelder det med den boksen.

Kan du si meg hvordan jeg kan få den fram eller hvorfor den ikke kom fram?

Lenke til kommentar

Merkelig. Sikker på at du har opera 8? (se help, about opera for å finne ut det)

Har du prøvd å dra noen av de "tomme" søkefeltene ned til adressebaren? Mulig noen av dem er google? Har du drevet og fjernet en del filer tro? Kan nesten virke sånn. Jeg tror at jeg ville ha installert opera på nytt i ny mappe for å se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...