Dondrio Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 for det første, funker honorsystemet på normal servere? og får jeg bare honor points når jeg dreper en player?
Lucifer 666 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) for det første, funker honorsystemet på normal servere? og får jeg bare honor points når jeg dreper en player? Ja og ja Edit: playeren må da ikke være for lav lvl, altså grå skrift på lvl Endret 23. april 2005 av Lucifer 666
Shruggie Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Neida, NPCer som aggroer på deg (fra den andre faction selvsagt.) gir også HK.
neb Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 hvor mange kills honorable kills må jeg ha for å stige i rang? noen som vet?
smetho Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Går ikke i antall kills. Går i contribution points, altså hvor mye skade du gjør på motstanderen. Dersom flere samarbeider så blir altså disse poengene delt opp.
Sprayer Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Neida, NPCer som aggroer på deg (fra den andre faction selvsagt.) gir også HK. Nei, det første jeg gjorde i går var å drepe en lvl50 vakt som er grønn for en lvl60, Dette fikk jeg IKKE HK for. Se på siden:WoW pvp system for fakta om hva som teller.
neb Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Går ikke i antall kills. Går i contribution points, altså hvor mye skade du gjør på motstanderen. Dersom flere samarbeider så blir altså disse poengene delt opp. aha.. ok, men hvordan kan jeg se hvor mye poeng jeg har. Og hvor mye trenger jeg for å stige i rang?
Sprayer Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) Går ikke i antall kills. Går i contribution points, altså hvor mye skade du gjør på motstanderen. Dersom flere samarbeider så blir altså disse poengene delt opp. aha.. ok, men hvordan kan jeg se hvor mye poeng jeg har. Og hvor mye trenger jeg for å stige i rang? Etter hva jeg har forstått er det 14 ranks, de som har mest points før høyest rank og så videre nedover, dette blir regnet ut hver uke, sjekk siden jeg linket til over og andre sider der for mer utfyllende info. Endret 23. april 2005 av Sprayer
MrLee Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Går ikke i antall kills. Går i contribution points, altså hvor mye skade du gjør på motstanderen. Dersom flere samarbeider så blir altså disse poengene delt opp. aha.. ok, men hvordan kan jeg se hvor mye poeng jeg har. Og hvor mye trenger jeg for å stige i rang? du kan ikke se det før slutten av uka.. de registerer all info og oppdaterer en gang i uka (angivelig på fredager? I.e. ikke enda iallefall). Intill da kan du bare telle honourable/dishonourable kills, ikke hvor mye CP du har fått eller hvilken rang du har(fordi du simpelthen aldri får ny rang utenom oppdateringsdagene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå