Gå til innhold

hardware dot no linuxdistro ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere kommet noe lenger på dette prosjektet?

vel mailing lista var klar frem til en kamerat skrev: rm -f -r -d /var/* han mente egentlig og skrive rm -f -r -d /var/m/* hvor m var en temp katalog med noen filer han tok backup av. jeg er ikke hjemme så jeg kan ikke fikse problemet før i morgen.

Lenke til kommentar

Enig.

Prosjektet kommer aldri i gang hvis dere skal styre med problemer som navn, hosting og mailingliste.

Hva blir det neste? Et system på siden som lar utviklere registrere seg, som medfølger ørten problemer?

 

For å dytte prosjektet i gang må dere fastsette mål og lage et grunnprodukt, man kan til og med bare gi det et midlertidig navn.

Etterpå kan dere begynne å bekymre dere om hosting og andre tjenester.

 

Når jeg programmerer noe selv så begynner jeg med å se for meg mål og ideer, finner et midlertidig navn så jeg kan opprette en katalog og rabler ned noe midlertidig kode.

Etter at jeg har kodet litt, og ser at det blir til noe, så setter jeg opp repository for versjonskontroll, og evt. en trac-side for å holde kontroll på prosjektet.

Lenke til kommentar
satte opp en IRC på FreeNODE etter anbefaling fra Gimper.

#fiskdist

 

Gimper: beklager at det tok så lang tid med IRC, jeg gjemte det.

Tok en liten tur innom denne IRC-kanalen. Velkomstmeldingen som møtte meg var:

 

Now talking on #fiskdist

* Topic for #fiskdist is: Fisk - Den fantastiske distribusjonen uten noe spesielt mål. - Av tullinger, for tullinger.

 

Dette var iallefall morro :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...