Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Harddisken, kan bli vanskelig å putte i en anne type som har større kapasitet.. Men kanskje det går via USB?

Leste ikkje eg at det var mulig å kople til ekstern USB? Meiner det :)

Håper det. For en en ekstern har jeg planer om å kjøpe snart uansett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror heller vi bør satse på at en ekstern disk gjennom USB...

 

Microsoft vil levere disker i forskjellige størrelser ja

blir ikke det litt begrensa ytelse da?

 

burde jo ikke være no problem og koble på en 3,5" disk. vet ikke hvordan ide tilkoblinga på en 2,5" disk er men tipper at sata kontakten er likens hvertfall.

 

man får jo overgang for å koble en 2,5" disk på en 3,5" ide kontroller så burde jo være mulig å gjøre det motsatt også da.

Lenke til kommentar

Fordi FPS skal gå fort! Det går ikke på konsoller, for det er umulig å reagere like kjapt med håndkontroll som med mus å tast. Derfor skrur en ned hastigheten på konsollspillene... Et fint døme på dette er Unreal Tournament på Xbox kontra pc... Stor forskjell! Folk som spiller FPS på pc opplever det som en gedigen nedtur å spille FPS på konsoll...

 

Og grunnen for at det er så mange som spiller/spilte Halo/Halo2 på Xbox å ikke pc, er fordi de ikke har andre valg.. Spillet finnest ikke på pc, bortsett fra 1'eren da, men den kom så sent, at Halo-hysteriet hadde gitt seg.

 

Og Doom3! Er mange i statene som ikke har råd til en pc som klarer å kjøre Doom3! Derfor er Xbox den eneste utveien, for en Xbox er jo mye billigere enn en Pc som er kraftig nok til å kjøre Doom3.

er det ikke bare og bruke mus og tastatur på xbox'n da og slutte denne sytinga?

 

les og lær.

Lenke til kommentar

Er dritt lei av folk som hele tiden skal klage på hvor vanskelig det er å spille FPS på konsoller... hvis du på død og liv er nødt til å spille med mus og tastatur, kjøp deg et adapter og spill i vei!

 

Og Doom3! Er mange i statene som ikke har råd til en pc som klarer å kjøre Doom3! Derfor er Xbox den eneste utveien, for en Xbox er jo mye billigere enn en Pc som er kraftig nok til å kjøre Doom3.

 

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Det er bare å senke detaljnivået, så kan du kjøre Doom 3 på en ganske så middelmådig PC helt uten problemer.

Endret av Magus
Lenke til kommentar
Og Doom3! Er mange i statene som ikke har råd til en pc som klarer å kjøre Doom3! Derfor er Xbox den eneste utveien, for en Xbox er jo mye billigere enn en Pc som er kraftig nok til å kjøre Doom3.

 

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Det er bare å senke detaljnivået, så kan du kjøre Doom 3 på en ganske så middelmådig PC helt uten problemer.

xbox koster for tiden ca 1000,-

 

skal du klare ha en middelmådig pc som klarer kjøre doom3 på laveste innstillinger så må du vel ut med hvertfall 5-6000,-

Lenke til kommentar
Er dritt lei av folk som hele tiden skal klage på hvor vanskelig det er å spille FPS på konsoller... hvis du på død og liv er nødt til å spille med mus og tastatur, kjøp deg et adapter og spill i vei!

 

Og Doom3! Er mange i statene som ikke har råd til en pc som klarer å kjøre Doom3! Derfor er Xbox den eneste utveien, for en Xbox er jo mye billigere enn en Pc som er kraftig nok til å kjøre Doom3.

 

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Det er bare å senke detaljnivået, så kan du kjøre Doom 3 på en ganske så middelmådig PC helt uten problemer.

Støtter FPS på konsoll tastatur og mus da? Tenkte ikke det nei...

 

Og ro ned trusa! Uansett er en Xbox billigere enn en pc, og senker du detaljnivået, forsvinner litt av poenget med spillet. Det ser tross alt finere på Xbox og tv, enn en Pcskjerm med lav oppløsning uten noe detaljer

 

Takker for støtten phax

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Det skal det visstnok gjøre, men kan ikke garantere det. Foretrekker uansett å spille med en kontroll, er jo håpløst å sitte i godstolen og spille med et tastatur på fanget og en musematte på armlenet. ;)

Ok.. Men da er det tilbake til topic... Jøss... Er flink til å spore av denne tråden gitt

Lenke til kommentar
Hehe, måtte sjekke at jeg var kommet i rett tråd... Anyhow, fant en sammenligning av Xbox og Xbox 360 på ign.com. Brukte mine seriøse paint-skills til å sette Xbox 360 oppå Xbox'en. Resultatet er vedlagt.

heisann, kult. det hadde jeg ikke tenkt på. :)

 

det er jo faktisk ganske så smart det, for mange som skaffer seg xbox 360 har nok en xbox fra før av.

 

men tror ikke størrelses forholdet er helt riktig på det bildet ditt, tror at xbox 360 er litt mindre en det der.

Lenke til kommentar
Fremdeles ett stort beist altså. jaja, kan da settes på høykant da..

 

Okei, piffet opp design, men er det så mye WAF over den da?

Skal spørre mamma når hun kommer hjem :p Blir ikke WAF da, men MAF...

Til dere som har dame: Man kan jo skifte frontdekselet :thumbup:

Synes at den er fin jeg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...