Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Men uansett om jeg er sony-fanboy eller ikke, om jeg legger fra meg de såkalte, påstempla sonybarn-tendensene mine, så kan jeg likevel ikke si at Xbox 360 er det peneste jeg har sett.

Så hva mener du er den mest stilrene konsollen da? Jeg har alltid hatet Xbox sitt design... Er selv PS-fan, men dette var flott! Endelig en konsoll som ser mer ut som en dvdspiller enn en konsoll

Haha :!:

Du vil ha en konsoll som ikke ser ut som en konsoll, men en DVD-spiller?

:dontgetit:

 

Etter å ha gitt Xbox så mye kritikk på designet og alt mulig på den forrige, så hadde jeg nå bestemt meg for å stille nøytralt når jeg skulle se Xbox 360. Men jeg må ærlig si at jeg synes ikke den var så utrolig pen. Den ser helt grei ut, mye bedre enn den forrige, så absolutt, men...ikke så jeg går i taket og får lyst til å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha :!:

Du vil ha en konsoll som ikke ser ut som en konsoll, men en DVD-spiller?

:dontgetit:

 

Etter å ha gitt Xbox så mye kritikk på designet og alt mulig på den forrige, så hadde jeg nå bestemt meg for å stille nøytralt når jeg skulle se Xbox 360. Men jeg må ærlig si at jeg synes ikke den var så utrolig pen. Den ser helt grei ut, mye bedre enn den forrige, så absolutt, men...ikke så jeg går i taket og får lyst til å kjøpe den.

Du vet hva jeg mener! Men ble kanskje litt feil fremstilt av meg. Det er ikke alle (Les: damer) som synst det er noe stas å ha en stor svart boks med mye jall, slik som Xbox, Gamecube er, stående i stuen! Men med 360 glir konsoller inn ved tv'n, dvd-spilleren og alt annet du skulle finne på å ha under tv'n... Ingen av de tidligere konsollene gjor det! Ps2 kom nermest.

 

Forstår at du gidde mye kritikk til designet på Xbox, for den var rett å slett støgg!

 

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt... Hvilken konsoll er penere enn 360?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Joda, jeg skjønner det. ;)

 

Jeg synes fortsatt PS2 er penest. Xbox 360 er nærme, men likevel (i mine øyne) er PS2 mest stilren. Dette er jeg sikkert alene om å synes, men sånn er nå jeg.

Jeg sier ikke at PS3 garantert vil være penere enn denne her, men jeg håper det. Kanskje er det Nintendo Revolution som blir den vakreste blant de nye.

Jeg sier ikke at Xbox 360 er stygg, men jeg hadde nok ventet meg noe litt bedre. Må bare si at dersom verken PS3 eller Revolution er penere, så blir jeg skuffet, for da har ingen av de tre konsollene nådd opp til den stilen jeg forventet

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Syns PSX er den peneste konsollen:

http://interactive.usc.edu/archives/Sony-PSX.jpg

 

Synd den ikke er i norge :cry:

 

EDIT:bedre bilde ;)

Den har jeg aldri sett før... Hva er det den tilsvarer?

Så en sølvfarget PSTwo (den lille) på nettet her om dagen. Den så faktisk ganske bra ut. Men jeg gir vel blanke i design... Om den matcher tv'en gir vel ikke spilleopplevelsen bedre.. Bare å skru lyset av :p Men så bor jeg jo i kjelleren til mamma og pappa og har ikke ei dame som kan bestemme hva som er passende :roll:

Lenke til kommentar
Syns PSX er den peneste konsollen:

http://interactive.usc.edu/archives/Sony-PSX.jpg

 

Synd den ikke er i norge :cry:

 

EDIT:bedre bilde ;)

Den har jeg aldri sett før... Hva er det den tilsvarer?

Så en sølvfarget PSTwo (den lille) på nettet her om dagen. Den så faktisk ganske bra ut. Men jeg gir vel blanke i design... Om den matcher tv'en gir vel ikke spilleopplevelsen bedre.. Bare å skru lyset av :p Men så bor jeg jo i kjelleren til mamma og pappa og har ikke ei dame som kan bestemme hva som er passende :roll:

Det er en PS2 med video opptaker og annet tullball Kun sluppet i Japan. Floppa ganske så bra.

Lenke til kommentar
Syns PSX er den peneste konsollen:

http://interactive.usc.edu/archives/Sony-PSX.jpg

 

Synd den ikke er i norge :cry:

 

EDIT:bedre bilde ;)

Den har jeg aldri sett før... Hva er det den tilsvarer?

Så en sølvfarget PSTwo (den lille) på nettet her om dagen. Den så faktisk ganske bra ut. Men jeg gir vel blanke i design... Om den matcher tv'en gir vel ikke spilleopplevelsen bedre.. Bare å skru lyset av :p Men så bor jeg jo i kjelleren til mamma og pappa og har ikke ei dame som kan bestemme hva som er passende :roll:

Det er en PS2 med video opptaker og annet tullball Kun sluppet i Japan. Floppa ganske så bra.

DVD og harddisk opptaker som det heter så fint, leveres med 160 eller 250 GB :D

Lenke til kommentar
Skulle det der MTV-showet være en vits eller? Trodde de skulle presentere Xbox'en jeg? Hvis noen hadde planlagt å få med seg showet pga xbox er det bare å reorganisere planene. De viste xbox'en i ca 10 sekunder. Ingen bilder fra spill en gang. :wallbash:

Hehe, ja. Latterlig dårlig. Pinlig å se hvordan alt skulle være så "hipt". Blir vel først på E3 at de viser ordentlig frem.

Lenke til kommentar

så ble det dette designet likevel, hadde jeg aldri trodd. men den ser jo heldigvis mye bedre ut i virkeligheten en de photoshoppa bildene som denne tråden starta med! :)

 

tror den blir og slå godt an denne burken, fikk hvertfall veldig lyst på den selv når jeg så de ekte bildene og videon.

 

harddisken er vel en 2,5", blir kostbart og kjøpe større disk da ja.. 1500,- for en 100gb.. lurer på om microsoft skal lansere større xbox disker selv? de blir sikkert og koste enda mer. håper det blir mulig og fikse en overgang til 3,5" disk på et vis.

 

noen som vet om det er s-ata eller ide disker som sitter i den?

Lenke til kommentar
harddisken er vel en 2,5", blir kostbart og kjøpe større disk da ja.. 1500,- for en 100gb.. lurer på om microsoft skal lansere større xbox disker selv? de blir sikkert og koste enda mer. håper det blir mulig og fikse en overgang til 3,5" disk på et vis.

 

noen som vet om det er s-ata eller ide disker som sitter i den?

Tror heller vi bør satse på at en ekstern disk gjennom USB...

 

Microsoft vil levere disker i forskjellige størrelser ja

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...