Gå til innhold

hjelp/trenger kraftig hjelp til et sapphire 9600 x


booot

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg ett 9600 xt atlantis for noen måneder siden. jeg kan fint bruke det men hver gang jeg starter opp datamaskinen kommer det opp "frequensy out of range" men etter at jeg har ventet en stund kommer pc'en inn rett på loggin(passord på bruker)jeg hadde en geforce mx 4 det var ikkke noe problem med dette på det forige kortet. + at når jeg spiller aq2(action quake 2) lagger det. dette skulle jo være umulig med 512 ram og amd athlon 3000+ cpu. dette iriterer meg noe voldsomt er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kjøpte meg ett 9600 xt atlantis for noen måneder siden. jeg kan fint bruke det men hver gang jeg starter opp datamaskinen kommer det opp "frequensy out of range" men etter at jeg har ventet en stund kommer pc'en inn rett på loggin(passord på bruker)jeg hadde en geforce mx 4 det var ikkke noe problem med dette på det forige kortet. + at når jeg spiller aq2(action quake 2) lagger det. dette skulle jo være umulig med 512 ram og amd athlon 3000+ cpu. dette iriterer meg noe voldsomt er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet??

Siden du har byttet skjermkort produsent fra nividia til ati, ville jeg nok brukt en program som heter drive cleaner for å forsikre meg om at jeg ikke fikk noen konflikter med drivere. Ville nok også formatert disken med opperativsystemet for å være på den sikre siden.

Resten er litt vanskelig å svare på siden du ikke oppgir noen navn på hovedkortet.

 

velkommen til forumet :)

mvh.

 

kuffe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...