Gå til innhold

Hvor mange LOST episoder har du sett? *spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uff. de siste episodene er så DØVE. Satt og håpet på noen forklaringer her, men nei :( skal spare de siste 3 episodene og se dem på en gang- Gleder meg til å få hvite HVORDAN I HELVETE dissa talla,svære "dyret", hatchen, barnet til hu dama, og de andre folka på øya som ble syke, henger sammen. åja :yes:

Lenke til kommentar
Men nå blir det stopp for oss som laster det ned. Siden MPAA har bestemt seg for å plage oss med å stenge alle BitTorrent sider de kommer over.

 

Hvis ikke noen her inne har noen ess i ermet.  :ermm:

Tviler på at de kommer til å legge ned trackern til være kjøre nabo sverige ;)

 

Der har de jo episodene dagen etter de sendes i usa med svensk tekst :w00t:

 

(Tør ikke nevne navnet på trackern pga moderatorene)

Vet hvilken tracker du mener.

Men legger de ikke ut de orginale hdtv-lol releasene der?

Jeg vil ikke ha svensk tekst på dem jeg, jeg vil ha dem jeg alltid har hatt :shrug:

Lenke til kommentar
Men nå blir det stopp for oss som laster det ned. Siden MPAA har bestemt seg for å plage oss med å stenge alle BitTorrent sider de kommer over.

 

Hvis ikke noen her inne har noen ess i ermet.  :ermm:

Tviler på at de kommer til å legge ned trackern til være kjøre nabo sverige ;)

 

Der har de jo episodene dagen etter de sendes i usa med svensk tekst :w00t:

 

(Tør ikke nevne navnet på trackern pga moderatorene)

Vet hvilken tracker du mener.

Men legger de ikke ut de orginale hdtv-lol releasene der?

Jeg vil ikke ha svensk tekst på dem jeg, jeg vil ha dem jeg alltid har hatt :shrug:

De legger ut orginale hdtv lol releaser først ja, så kommer det enten en egen torrent litt senere med tekst, eller teksten legges ut på http://www.undertexter.se/ ;)

Lenke til kommentar
:dribble:  er det 23 episoder ute, å jeg har 22.. lurer på hva jeg skal nå  :roll:

må nok skuffe deg med at det er bare 22 episoder ute, men hvis du teller med den spesialgreia så blir det 23..

er med den ja, siden jeg kaller den spesial episoden for 21... eller finnes det en "normal" 21 også?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...