Gå til innhold

Hvor mange LOST episoder har du sett? *spoilers*


Anbefalte innlegg

har sett alle

-det er skrive feil i topicen (lsot=lost)

har vi ikkje hatt jvela mangen lost poster nå?

Og skrivefeil i rettingen av skrivefeil :thumbup:

 

Jeg har sett 20, og begynner å se meg lei av alle pausene på ABC. Hvis de tar pausene for å få høye seertall når det er såkalte sweeps, så er jeg overbevist om at de taper mer enn de tjener på pausene likevel. (Dog - de har vel analyser og slikt som sier noe annet, siden de faktisk gjør det.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva tar du meg for?! Klart jeg har sett alle 20! :p

 

Når det gjelder de neste episodene kan du følge med på TVtome. Der oppdateres det kontinuerlig. Neste episode kommer ikke før 4. mai desverre :(

Episode 21 som kommer 27. april er bare en oppsummering

Flashbacks of the core characters illustrating who they were and what they were doing before the crash, and a look at the island itself; and a preview of the big season finale.

Nedtur..

Lenke til kommentar
Hva tar du meg for?! Klart jeg har sett alle 20!  :p

 

Når det gjelder de neste episodene kan du følge med på TVtome. Der oppdateres det kontinuerlig. Neste episode kommer ikke før 4. mai desverre :(

Episode 21 som kommer 27. april er bare en oppsummering

Flashbacks of the core characters illustrating who they were and what they were doing before the crash, and a look at the island itself; and a preview of the big season finale.

Nedtur..

Hvis jeg har forstått riktig så er poenget med den episoden at disse tilbakeblikkene blir vist i riktig rekefølge o.s.v slik at det skal gi oss en enda bedere oversikt over de forskjellige folka.

 

Tror det kan bli bra jeg, bare det ikke er sånn sammendrag fra gamle episoder da. Men at det omtrent blir en liten film av vær person på en måte

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...