Gå til innhold

psu til x850xt pe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har hatt en del problemer med det nye x850 xt pe kortet mit

det får til tider fps drop i spill og yter ikke bra. har slettet driverne HELT før jeg innstalerte nye catalyst drivern, har oppdatert biosen og lasta ned nye chipset drivere, men fortsatt ustabilt kort:(

har:

3ghz P4 Prescott PCU

360w max står det på psu:P

1gig ram

Asus p4s800d-e deluxe

sapphire x850XT PE

har hatt noen venner som har hatt samme problem med x800xt pe kort, de formaterte og så virka det :S

Burde jeg formatere? ^^, kom gjerne med masse forslag, er helt ute av meg.

btw: kan kjøre doom3 på ultra med max oppløsning :ermm::love:

kan det være noe med psu`en?

Endret av sonix2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du bør ikke formatere, du burde fikse problemet. Hvilken 3dmark03 score får du? Gir en veldig grei pekepinn på om det er noe galt i hele tatt.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det selv, men en kollega hadde først et X800 pro kort. så satte han i et X850xt pe og merket nesten ingen forskjell i ytelse. Han endte opp med å formatere og legge inn windows på nytt. Da ble det andre boller i stua.

Før han gjorde det prøvde han alt annet. Drivere, bios etc.

Skrevet

prøvde nettopp 3dmark03 fikk 10060

fikk 12470 for litt sia, så det var rart, men har u-innstalert alt før jeg prøvde 3dmark nå og bare innstalerte catalyst drivern....

Skrevet
Jeg har ikke prøvd det selv, men en kollega hadde først et X800 pro kort. så satte han i et X850xt pe og merket nesten ingen forskjell i ytelse. Han endte opp med å formatere og legge inn windows på nytt. Da ble det andre boller i stua.

Før han gjorde det prøvde han alt annet. Drivere, bios etc.

Hva har det med saken å gjøre? Forstår meg ikke på sånne som deg, slette windows-installasjonen og legge inn alt på nytt er ikke en særlig smart løsning. Finne ut hva som er galt og rette på det er selvsagt hva man burde gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...