Cuneax Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hvorfor kan han ikke mene det? Grafikk er jo et spørsmål om smak og behag.
Hr. Jenssen Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Hvorfor kan han ikke mene det? Grafikk er jo et spørsmål om smak og behag. Fordi grafikken ER jo ikke bra, i forhold til dagens spill! Grafikken er jo knapt middels! Og om han sier at grafikken teller mye, hvorfor liker han da GTA? Hva er det som er så bra med den? Eller har jeg bare misforstått?
Cuneax Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Grafikken er varm og koselig. Jeg liker den, jeg. Jeg liker den bedre enn mye annen "nymotens" grafikk.
anono1123 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Bare den er bedre eller like god som VC sin grafikk e jeg godt fornøyd
Hr. Jenssen Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Grafikken er varm og koselig. Jeg liker den, jeg. Jeg liker den bedre enn mye annen "nymotens" grafikk. Enig med deg. GTA spillene har veldig fin grafikk (dog ikke veldig detaljrik og god), i likhet med Hitman-spillene, Freedom Fighters, og en del andre spill (som jeg ikke husker i farten).
Stig-Arne Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 du kan ikke sammenligne PS2 grafikken med PC grafikken. Det er helt umulig. Jeg har testet GTA VC både på PC og PS2, og forskjellen er enorm. Putter du på AA/AF og en oppløsning på 1280*1024 så får du fin grafikk i GTA, dette er noe du ikke får på PS2 og TV, TV`en stopper jo som kjent ved 800*640. Noe som gir dårligere grafikk..
Hr. Jenssen Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 du kan ikke sammenligne PS2 grafikken med PC grafikken. Det er helt umulig. Jeg har testet GTA VC både på PC og PS2, og forskjellen er enorm. Putter du på AA/AF og en oppløsning på 1280*1024 så får du fin grafikk i GTA, dette er noe du ikke får på PS2 og TV, TV`en stopper jo som kjent ved 800*640. Noe som gir dårligere grafikk.. Skjønner at den er stor, men like vel er den ikke noe under på PC. Vice's grafikk var relativt god til den tidens standarder, men San Andreas kan umulig ha like god grafikk i forhold til hva vi har sett ellers.
Stig-Arne Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 At forskjellen mellom GTA VC og SA på PS2 ikke er stå stor er jo pga at grafikken allerede på VC var tynt til så og si maks.. mens på PC så er det mye mer å hente. Så jeg vil tro at grafikken på GTA SA til PC vill være høvelig god ja.
Mafiabåss Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Grafikken er varm og koselig. Jeg liker den, jeg. Jeg liker den bedre enn mye annen "nymotens" grafikk. Helt enig, jeg syns da at grafikken til GTA : SA er bra. GTA : SA Ruler!!
Sidious Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 [iC' date=24/04/2005 : 20:45] Jeg gleder meg 7. Juni, det er neimen ikke lenge til... Det er utgivelses datoen for USA. Det kommer til Norge LEEEEENGE ETTER! Neida, det kommer 10. Juni. Men som du sier, det er sannelig ikke lenge til! Pokker, der ga du meg en stökk.
Gilbert Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 10. juni... jeg har eksamen 15. juni.... dette passer dårlig altså
SGE7000 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 ÅÅÅÅ! Bare 10 dager igjen nå! *telle pengene i lommeboka* *finne ut at jeg må selge et tonn med aviser neste søndag*
Glufsa Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 dumt for meg som ennå sitter med en p3 og voodoo 3200
webby1 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 (endret) gleder meg noe sinsykt til spillet kommer.. Endret 31. mai 2005 av webby1
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 (endret) 10. juni... jeg har eksamen 15. juni.... dette passer dårlig altså 10. Juni får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig eksamen. Kommer jeg opp, er det bare å glemme SA for den helgen, ja. Men jeg kom meg unna skriftlig eksamen, og det er betydelig færre som kommer opp i muntlig, så jeg satser på at jeg ikke kommer opp. Kommer jeg ikke opp, da blir det ikke mye søvn den helga! BTW: dumt for meg som ennå sitter med en p3 og voodoo 3200 Aaaahahaha! Det begynner å bli en god stund siden Banshee sluttet å lage kort. På tide å få seg nytt utstyr snart? Eller spiller du ikke stort annet enn CS? Endret 31. mai 2005 av MeTa][iC
Glufsa Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 [iC' date=31/05/2005 : 19:56] 10. juni... jeg har eksamen 15. juni.... dette passer dårlig altså 10. Juni får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig eksamen. Kommer jeg opp, er det bare å glemme SA for den helgen, ja. Men jeg kom meg unna skriftlig eksamen, og det er betydelig færre som kommer opp i muntlig, så jeg satser på at jeg ikke kommer opp. Kommer jeg ikke opp, da blir det ikke mye søvn den helga! BTW: dumt for meg som ennå sitter med en p3 og voodoo 3200 Aaaahahaha! Det begynner å bli en god stund siden Banshee sluttet å lage kort. På tide å få seg nytt utstyr snart? Eller spiller du ikke stort annet enn CS? ska få meg ny til høsten. ja, jeg spiller for det meste hl og cs
Smeltelim Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Er det noen som vet om det kommer på bare DVD eller om det kommer på PC CD også? tror jeg må ha ny harddisk veldig snart og da blir jeg fort blakk om jeg må kjøpe en DVD rom i tilleg til GTA
anono1123 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Only DVD trur æ at æ leste et sted.... Eller hur?
Zeph Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 (endret) Har aldri prøvd det på PS2, så dette må eg nok gå til innkjøp av Er det noen som vet om det kommer på bare DVD eller om det kommer på PC CD også? tror jeg må ha ny harddisk veldig snart og da blir jeg fort blakk om jeg må kjøpe en DVD rom i tilleg til GTA 200 kroner for ein DVD-rom er ikkje store tapet Men i følge systemkrava må du ikkje ha DVD-rom. CD-ROM: 4X or Faster Endret 1. juni 2005 av zeph
thomassit0 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 gleder meg nå ass =) har sett noen screens fra pc utgaven og det ser en del bedre ut synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå