IntelAmdAti Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 MrLee, Så du syntes det er ok å spille mot en som har nerdet CS totalt i årevis enda han dreper deg 20 ganger før du klarer å drepe han 1 gang? Det må jo være litt irriterendes det og, at du taper pga mangel på ferdigheter må jo bare gjøre vondt verre?
fenris1911 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) jo mer jeg leser om wow jo mer får jeg intrykk at 80% av spillerene er under 15år Kun på pvp-servere. Endret 21. april 2005 av fenris1911
bOMS Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 jo mer jeg leser om wow jo mer får jeg intrykk at 80% av spillerene er under 15år Kun på pvp-servere. De spille rouge eller palladin og. Ihvertfall 80% av dem.
MrLee Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 MrLee, Så du syntes det er ok å spille mot en som har nerdet CS totalt i årevis enda han dreper deg 20 ganger før du klarer å drepe han 1 gang? Det må jo være litt irriterendes det og, at du taper pga mangel på ferdigheter må jo bare gjøre vondt verre? nope, hvorfor skulle det være verre? Da veit man jo at det er en's egen feil. (anta at han ikke jukser da). Poenget mitt er at i Wow har man en mulighet man ikke har i CS, man kan spille med litt ære og heller la lowbies være i fred, ettersom man selv ikke får noe igjen for å ganke dem, og man VEIT at man ikke gjør annet enn å griefe dem hvis de absolutt ikke er intressert i å suicide på en som er 10+ lvler høyere enn dem selv..
bOMS Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 *host* Shaman Beklager, jeg glemte shaman. Har bare spilt på den "riktige" siden
IntelAmdAti Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 MrLee, Så du syntes det er ok å spille mot en som har nerdet CS totalt i årevis enda han dreper deg 20 ganger før du klarer å drepe han 1 gang? Det må jo være litt irriterendes det og, at du taper pga mangel på ferdigheter må jo bare gjøre vondt verre? nope, hvorfor skulle det være verre? Da veit man jo at det er en's egen feil. (anta at han ikke jukser da). Poenget mitt er at i Wow har man en mulighet man ikke har i CS, man kan spille med litt ære og heller la lowbies være i fred, ettersom man selv ikke får noe igjen for å ganke dem, og man VEIT at man ikke gjør annet enn å griefe dem hvis de absolutt ikke er intressert i å suicide på en som er 10+ lvler høyere enn dem selv.. Jepp, men, hadde det ikke vært fint med fred i verden? Samme hvor mye noen klager eller reflekterer over det så endrer det ingenting.
Minty123 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jepp, men, hadde det ikke vært fint med fred i verden? Samme hvor mye noen klager eller reflekterer over det så endrer det ingenting. Klart det hadde vært fint med fred i verden, og dette er jo noe vi alle bør jobbe for, ikke imot! om samtlige som har stått stolt fram med at de æreløst og brutalt dreper venligsinnede lowlvls her hadde sluttet tvert av med det hadde dere nettop endret noe. Er vel det folk som lager slike tråder vill, at dere skal slutte opp med tåpelighetene. skjønner ikke hvilken syk morro dere får ut av å drepe folk som ikke har sjangs å gjøre igjen. synest det blir som å kvele barnehageunger.
uberhunter Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det ER verdensfred på PvE, eller der kan dere lage det om dere vil da. På PvP derimot, der skal det ikke være fred, er en grunn til at serverene heter Player vs Player. Begynner å bli kraftig lei av whinere som klager over å bli drept av motsatt faction på en pvp server ...
IntelAmdAti Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Hehe, hele opplegget er jo latterlig inn til beinet. Meg og en til holdt på med en quest i Stonetalon Mountains, jeg er lvl 15 hun lvl 22. Vi setter oss ned og hviler litt, venter på en til i party som skal komme. Plutselig kommer det en paladin på hest og slår 2 slag på party-kameraten min og dreper henne. Jeg gjør /salute men 1 sekund senere blir jeg slått 1 gang og jeg dør. 1 minutt senere ler jeg fortsatt av opplevelsen, det var vanvittig morsomt. Panda, Mennesker vil alltid krige med hverandre siden det alltid vil være urettferdighet rundtom. De som har lite vil ha mer og får det kun ved å krige, de som har ingenting har heller ingenting å tape ved å krige. Endret 22. april 2005 av Pycnopodia
FJERNET111 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Panda, Mennesker vil alltid krige med hverandre siden det alltid vil være urettferdighet rundtom. De som har lite vil ha mer og får det kun ved å krige, de som har ingenting har heller ingenting å tape ved å krige. Latterlig utsagn Slik holdning hjelper ihvertfall "lala jeg er likegyldig til alt lalalala" Grunnen til at CS-sammenligningen er latterlig er at man ikke har lvls i CS. Du trenger ikke "skills" for å bli lvl 60 i WoW, noe du trenger for å være god i CS (har jeg hørt). Hjelper ikke enn hvor god du er som lvl 30-40... en elendig lvl 50 vil alltid knuse deg. Derfor er ganking teit, ettersom det er delt inn i lvls og de lavere ikke har noe i det hele tatt de skulle sagt. Hadde vært helt annerledes om det var noe ferdigheter innvolvert i WoW, da kunne alle whinere bare sluttet å spille. Endret 22. april 2005 av SBS
likferd Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Selvfølgelig er det ferdighetene som avgjør om du vinner i WoW Tror du virkelig en level 50 som ikke har et clue om karakteren sin og kjører autoattack mot en god level 40 vinner? Jeg har selv vunnet mot spillere opptil 8 leveler høyere enn meg i 1vs1, og jeg har tapt mot spillere med en god del lavere level enn meg.
IntelAmdAti Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) SBS: Det er mer patetisk enn latterlig men uansett, det er virkelig (desverre). Spill mot en som er like sterk som deg i WoW så kan du spørre deg selv etterpå om det ikke er ferdigheter i WoW.. PvP-spilling begynner ikke for alvor før man er minst lvl 55. Det spiller ingen trille om ganking er teit eller ikke, det forandrer ikke på at det er en del av spillet. Endret 22. april 2005 av Pycnopodia
Nimzo Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Skal jeg ikke drepe de i Counter-Strike som er dårligere enn meg? ROFL. Er du seriøs? Ingen her har sagt at man ikke skal drepe en lvl 60 om man selv er lvl 60. Har man et snev av honor i seg, så sloss man mot de som ihvertfall har en sjanse til å vinne. Syntes du det er rett å jukse i CS? Du har muligheten for å totalt dominere en server hvis du vil. Men du velger å ikke gjøre det, for man har noe som heter ære og fair play. Dessuten er det ingenting som er rett eller galt i hvordan man velger å spille en character i WoW. Er man typen som har ære, så angriper man ikke folk som har lav helse og sloss mot mobs. Velger de som er på party med deg å gjøre det, og du ikke er den typen spiller, så er du i din fulle rett til å velge å ikke gjøre det. Dette må respekteres.
SilverCRX Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Imo burde den "10lvls under" grensen flyttes etterhvert. Det er langt enklere for en lvl30 å kverke en lvl20 enn for en lvl60 å kverke en lvl50.
chokke Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 hmmmm, tilfeldigvis skal jeg og noen andre i guildet til westfall (for DM blant annet) osv.
Nitrius Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nei dette blir for teit, når man er i krig også lar man noen være siden de er skada eller yngre enn deg så har ikke dette et fnug meg ære å gjøre, teiteste jeg har hørt. Som sakt tidligere så bestemmer man hvordan man vil spille, om man vil være av den "snille" typen og kansje ikke drepe alt man ser, eller å være den litt "onde" typen" slakter alt han ser, ja ganking er noe drit, men det er lov, så blir man ganka og man er lavere lvl enn han du ble ganka av eller lignende så har ikke det noe som helst å gjøre med ære, det syns i hvertfall jeg.
darkness| Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 SBS: Det er mer patetisk enn latterlig men uansett, det er virkelig (desverre).Spill mot en som er like sterk som deg i WoW så kan du spørre deg selv etterpå om det ikke er ferdigheter i WoW.. PvP-spilling begynner ikke for alvor før man er minst lvl 55. Det spiller ingen trille om ganking er teit eller ikke, det forandrer ikke på at det er en del av spillet. Juksing kunne også vært en del av spillet, bare vi lot det bli utbredt.
Iminzilion Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nei dette blir for teit, når man er i krig også lar man noen være siden de er skada eller yngre enn deg så har ikke dette et fnug meg ære å gjøre, teiteste jeg har hørt.Som sakt tidligere så bestemmer man hvordan man vil spille, om man vil være av den "snille" typen og kansje ikke drepe alt man ser, eller å være den litt "onde" typen" slakter alt han ser, ja ganking er noe drit, men det er lov, så blir man ganka og man er lavere lvl enn han du ble ganka av eller lignende så har ikke det noe som helst å gjøre med ære, det syns i hvertfall jeg. 100% enig med deg. Er det lov så er det lov. Kan det være irriterende? ja... Er det lov? ja. Men og hva så? Spill er et spill. Krig er krig. Man sitter akkurat ikke i en krig og så tenker. Hmmm. han skal kansje eks springe bort og få ringt til sjefen om at det kommer en gjeng med fiender. Og så lar man bare personen springe og få gjøre det. Fordi man vil jo være litt snill? ehm... ble kansje litt på kanten. men men
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Gidd Grin Folkens! PvP - Greit for meg at jeg dreper/blir drept av Alliance PvE - Ne, jeg vil helle queste masse.. ikke drepe/bli drept av Alliance RP - Jeg liker helst SinglePlayerSpill! Var du ikke klar over at du blir drept på PvP, så får du bare stikke å leke litt i trafikken eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå