erot71 Skrevet 21. november 2001 Skrevet 21. november 2001 Hei, trenger hjelp fra dere! Noen ganger når jeg skal starte et spill via cdrom, kommer denne meldingen når cd begynner å lese(rett før spillet blir lastet inn fra cden) "Timer_int_faild to initialize windows multimedia timer, try re-running" Er det noen som vet hva dette er ? Håper på hjelp !
KELViN Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Tror det er en rimelig sær og sjelden feil du har fått der. Prøvde å søke litt men fant nesten ingenting. Gjelder det bare ett spill? I såfall; hvilket? Hvilket OS bruker du? Om det gjelder flere: Har du prøvd å oppdatere drivere? CD-Rom driver, Via 4-in-1 ++ Kelv
erot71 Skrevet 25. november 2001 Forfatter Skrevet 25. november 2001 Takk for svar ! Jeg har win98, det skjer på flere, men stort sett på spill fra EA. Har funnet ut at jeg kan stille datoen på pc et par år bak i tid(99)da går alt bra. Litt merkelig... Skal gjøre som du sier, oppdatere drivere cdrom [ Denne Melding var redigert av: erot71 på 2001-11-25 19:24 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå