OscarWoHA Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 The /pvp flag has been changed to a toggle. Now once /pvp is turned on, you will be flagged for PvP until it is turned off. The /pvp flag will remain even after logging out, so please remember to turn off the /pvp flag if you do not wish to engage in PvP. This option is only available to players on Normal and Role Play realms. Hurra! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 yay! PvP-Horsey ser jo sjef ut! Og jeg betalte 10 ganger så mye mer for min epic Jeg har ikke helt fått med meg hvordan det var med fargene, men kanskje bare de som er Lieutenant General / Commander kan bruke svart ? Noen som vet ? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Arcanite Reaper just got owned by High Warlord's Battle Axe , gjett om jeg skal ha den! Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Noen som vet speeden på PvP Honor mounten? 90 g og samme fart som epic til 900 g eller ? Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Noen som vet speeden på PvP Honor mounten? 90 g og samme fart som epic til 900 g eller ? Har mine tvil, siden level req på pvp-mountene er level 40. Men kanskje jeg tar feil, håper det Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 faen.. jeg som hadde store festplaner for helgen. damnit! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sjekk priest settet da!!11!!! Hehe, det så jo skamrått ut Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 HaHaHa... no er det bestemt.. jeg skal bli den første undead warlocken med Black War Kodo.... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ser ikke ut som Honor-systemet ble så godt mottatt i USA. I hate the honor system...reasons/discussion Tarren Mill questing is now a complete joke Honor System = Major Dissapointment honor system is BS, please rename it PvP Ganking (Honor) System Summary of PvP Complaints - 4/19/2005 Honor System, 60s Love it 20s Hate it... Why? petition: Remove the honor system Dueling is more fun than "Real" PvP No Honor Left On This Screwed Up Syste Honor system is a joke... account canceled. Honor System should be Battlegrounds only Half our guild just restarted on non-PvP servers. PvP was fun and I'm all for PvP, but now it is oppressive. Basically the new pvp system just gets rid of everyone under 55 and/or anyone who has more braincells than a mindless drone (no offense to the mindless drones reading this). Time to hit PVE servers and wait for battlegrounds Noen som gleder seg nå? :!: Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Endelig kom den perfekte Warrior patchen! Wohooo! Lenke til kommentar
Norts Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 "The elite commander's PvP mount you can buy when you reach rank 11, for example, costs one-tenth the price of a normal elite mount. You can use that as a general guideline for how much (or how little) a PvP reward item will cost you when you attain the right rank to buy it". Virker som den er like rask som epic mount. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Blir pvp belønningene å finne også på pve servere? EDIT: Får man belønningen automatisk når man når den aktuelle ranken i pvp honour? Eller er det noe rolling eller andre tilfeldigheter inni bildet? Endret 20. april 2005 av Aldrack Lenke til kommentar
Norts Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Når det gjelder klaging på det nye PvP systemet, så ha in mente at de er amerikanere. Jeg er en tilhenger av å lese blizzard.com forumet, ettersom man ikke kan lese noe positivt. Det er jo underholdning å lese hvor mye ALLE klager over ALT. =] Lenke til kommentar
arlion Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Blir pvp belønningene å finne også på pve servere? EDIT: Får man belønningen automatisk når man når den aktuelle ranken i pvp honour? Eller er det noe rolling eller andre tilfeldigheter inni bildet? Belønningene er som oftest noe man må kjøpe da man har fått den akktuelle rangen, i Stormwind og Ogrimarr tror jeg det var er det spessielle områder man kan gå inn i for å skaffe de forskjellige tingene. en av godene når man har høy nok rang er epic items til en latterlig billig penge, vel ikke latterlig egentlig siden epics er så sinnsykt over prisa, folk er gale som betaller 120gull pluss for en level 44 2 hånds øks men uansett er ikke 100% sikker på hvordan et fungerer, men jeg tror det er slik jeg har prøvd å forklare det. Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Alltid tusenvis av klager på alt mulig på det forumet hehe, ikke bry deg om det. Men er nok noen som vil finne ut at de kanskje burde valgt PvE-server nå.. Ja, alt kommer på Normal og RP-servere også. Er en NPC i Orgrimmar (og sikkert Stormwind/Ironforge) som står utafor en port med en instance-portal innenfor. Du kan kjøpe ting av den NPCen hvis du har høy nok PvP-rank. Har du høyere enn en viss rank kan du også gå inn i portalen til "Officer's Barracks" hvor du kan kjøpe enda bedre ting om du har høy nok ranking Lenke til kommentar
værdama Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Items; Onyxia Hide Backpacks are now 18 slot containers. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Er altid noen som vil klage over ting, så vil det altid være, jeg gleder meg, og vil ikke gå fra PvP servern jeg spiller på uansett hvor hardt det vil bli. Gleder meg forsatt sinnsykt til fredag Edit: Her er et prakt eksemplar på folk som tenker bra: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post122315 Kunne ikke sagt det bedre selv Edit2: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&t=2667435&p=1 9ende post som er fra Eyonix en fra blizzard(blizzard poster)Er akkurat sånn jeg også tror det er, folk kommer til å være helt ville i starten, men det vil nok bli mindre av de, værtfall ikke så voldtsomt over tid, men uansett ossen det blir så har jeg troen på at det vil bli bedre og bedre uansett. Endret 20. april 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen som vet speeden på PvP Honor mounten? 90 g og samme fart som epic til 900 g eller ? Har mine tvil, siden level req på pvp-mountene er level 40. Men kanskje jeg tar feil, håper det Kan jeg da bare bytte ut min vakre Ram? eller må jeg kjøpe den på ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå