Gå til innhold

Ny rekord?


Anbefalte innlegg

36 timer...så lenge levde min splitter nye ibm 120gxp 80gb før den bestemmte seg får å begå harakiri...noen bedre?

 

Iallefall, jeg trenger ny disk, og denna gangen noe med *litt* lenger holdbarhetsdato.

Så hva har folket å anbefale? Har ingen kjennskap til hverken Maxtor, Seagate eller WD ettersom jeg kun har brukt IBM disker fram til nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en ibm 60gb for en tid tilbake. Hadde masse problemer med den og den fjerde gangen jeg måtte sende den inn fikk jeg tilbud om å bytte den i en wd 80gb uten å betale ekstra. Dette gjore jeg og har ikke hatt noen problemer med wd disken i etter tid. Har og kjøpt meg 120gb (8mb) denne er rask og stille. Vil anbefale denne!! Koster litt men er verd hvær krone.

Lenke til kommentar

byggeren skrev (2002-07-07 13:28):

Skaff deg en ny tilsvarende disk på garantien. IBM disker fra 120GXP serien har svært lite feil, du har bare vært uheldig med disken din.

 

 

byggeren

Det er noe eg har prøvd å forklare men det nytter ikke,sier noen ibm er dritt så er det dritt,akkurat som moten, ibm er ikke inn nå det er wd som er. :grin:

Kjetil

 

[ endret av Kjetil Lura den 2002-07-07 17:57 ]

Lenke til kommentar

Vel når man har mistet ca 170Gb med data fordi 3 av 5 kjøpte IBM disker har feilet så blir det til at man ikke kjøper IBM igjen og heller ikke går ut og anbefaler dem :mad:

 

Har etter dette kjøpt 8 stk seagate barracuda ATA 4 disker og 1 WD 80Gb. Alle er bra, WB bråker allikevel litt mer enn seagate diskene....

Lenke til kommentar

Kjøp noe med Fluid-bearing motor! For tiden er det kun Seagate barracuda IV, men snart også Seagate barracuda V og de nye WD-diskene.

 

Selv har jeg førstnevnte. Den er veldig kjapp (ikke fullt så kjapp som WD og IBM da, men marginen er liten) Fordelen er at du ikke kan høre den med mindre du åpner kabinettet og legger øret inntil :smile: Den er utrolig stillegående. En ren drøm å ha på. Mitt neste prosjekt blir lyddemping for å få bort støyen fra min Termaltake Silent Viking prosessorvifte og stømforsyningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...