Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte en komplett uninstall og fjernet alle registry spor og det så ut til å virke bedre i går kveld. Men Idag satte kræsjinga igang igjen. Dette er rett og slett for dårlig.

Godt at Firefox fantes. Den har hvertfall ikke kræsjet i løpet av disse to dagene.

Lenke til kommentar
Kjørte en komplett uninstall og fjernet alle registry spor og det så ut til å virke bedre i går kveld. Men Idag satte kræsjinga igang igjen. Dette er rett og slett for dårlig.

Godt at Firefox fantes. Den har hvertfall ikke kræsjet i løpet av disse to dagene.

Til dere der Opera krasjer ofte:

Sørg for at du ikke installerer den endelige versjonen over en mappe som inneholder en beta-versjon.

 

Fortsetter problemet, send inn en bug-rapport:

http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=432

 

Kort fortalt, laster man ned Crash Inspector som skaffer detaljerte logger når programmet krasjer og disse loggene sender du inn på https://bugs.opera.com/wizard/

Lenke til kommentar

herregud hvor treg den nye operaen er.. må trykke på linker 3-4 ganger før den klarer å gå videre.. det kommer bare at den prøver og prøver og prøver.. i dag sto den 9 timer å prøvde www.bt.no... trykket enter 2 ganger i adressefeltet og så kom den fort som fy...

problemet er at jeg må gjøre det HVER gang..

nei.. nå blir det 7.54 igjen... og hvis den er like ustabil som den var før 8.0 så blir det nok firefox..

 

syntes han sjefsduden kan svømme til amerika jeg...

Lenke til kommentar

Jeg har etter å ha prøvd alt jeg kan komme på av fjerning og rensking etter program osv. gått tilbake til beta3 (som Navitas87 var så snill dele :)) gitt opp og venter på at de skal få ordnet med en oppdatering. Har sent in 46 krasj rapporter så de skal ha fått nok info fra meg ;)

 

Beta3 funker som en drøm btw :D

(i allefall sammenlignet med final...)

 

Til dere som har Opera 8 final og problemer, sent inn rapporter.

For instrukser se her

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Har fått litt ny info... Opera 8.01 kommer _kanskje_.

Opera M2/8.01 (Win32, build 7572)

Siden krasjer har høyeste prioritet, så får vi håpe at det er krasjfikser i denne versjonen.

 

Og har dere et problem, kan dere gå til Help -> Report web site problem. :)

Endret av dan1el
Lenke til kommentar

Heisann folkens

 

Jeg har opplevd positive ting med 8'ern, ikke en eneste kræsj her og ting går like fort som før for min del. :)

 

Men en ting som irriterer med, i Opera 8 (kun dette programmet jeg har opplevd dette i så gjemmes musepilen (cursoren) automatisk når den ikke beveges. når jeg beveger musa så synes den, så fort jeg stopper så forsvinner den. Noen som vet hvor jeg kan gå inn å sette at pila alltid skal være synlig?

 

Ikke det største problemet, men liker å ha den synlig jeg. :)

Lenke til kommentar
Men en ting som irriterer med, i Opera 8 (kun dette programmet jeg har opplevd dette i så gjemmes musepilen (cursoren) automatisk når den ikke beveges. når jeg beveger musa så synes den, så fort jeg stopper så forsvinner den. Noen som vet hvor jeg kan gå inn å sette at pila alltid skal være synlig?

Dette er i hvert fall ikke en vanlig "oppførsel". Musa mi har aldri vært slik. Er ikke sikker på hva du kan gjøre for å ordne det heller.

 

Prøv å spør på Opera-forumet, der er det alltid hjelp å få:

http://my.opera.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=26

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har fått et spørsmål om å oppdatere til en nyere versjon av opera 8? Fikk nettop opp et vindu som sa at det var oppdateringer tiljengelig da jeg startet webleseren...

 

Jeg finner ingen?

Har ikke fått spørsmål om det, men jeg håper at det snart kommer en oppdatering som fikser problemene med at Opera 8.0 krasjer hele tiden.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har fått et spørsmål om å oppdatere til en nyere versjon av opera 8?

Nei, du er nok ikke den eneste. Jeg fikk også opp samme vindu selv om jeg allerede har installert Opera 8.0. Det kan jo være en ny build, ikke vet jeg, har ikke kikka mer på det etter den beskjeden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...