Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Merket meg dette selv, på Opera Forumet er det vist også flere som har kommet til dette.

 

Riktignok vedr. dette forumet, blink problemet er vistnok fikset.

 

Vel det ser ut til å funke på blink, men har sett at folk klager på at det kræsjer på forum.hardware.no. Noen som har opplevd kræsj på enten blink eller forum.hardware.no?

:-)

 

Får selv ikke reprodusert kræsj på noen av stedene.

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Jeg kjører 8.0 på WinXp Pro engelsk med SP2. Har ikke opplevd noen ustabiliteter i det hele tatt, men nå er ikke jeg på blink i det hele tatt da. Men mange som hadde problem med hw.no forumet og jeg har ikke opplevd noe prob her heller.

 

Så kan problemet kanskje sitte i at man har SP1 eller norsk OS eller noe som skaper denne ustabiliteten kanskje?

Lenke til kommentar
Så kan problemet kanskje sitte i at man har SP1 eller norsk OS eller noe som skaper denne ustabiliteten kanskje?

nix. har selv engelsk winxp pro med siste servicepack og oppdateringer, opera krasjer like fullt. har nettopp lagt inn 8.01, så nå er jeg spent på hvor lenge det holder...

Lenke til kommentar
Prøvd kontrollpanel linkene her nå med jobb PC'en. P4, 2,4Ghz med W2K pro norsk med SP4 og Opera 8.0 fungerte uten tryn så langt.

Funker som gull har også, må være litt furstrende for opera-gutta, er jo som regel enklere å fnne konsistente feil, enn feil som bare enkelte brukere opplever.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...