Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Makan til ustabile greier har jeg sjeldent vært borti. :thumbdown:

Kræsjer i ett sett jo. Her på forumet var det feks. klin umulig å gå inn på "politikk" delen uten at browseren kræsjet. Fin fin oppgradering må jeg si..

 

Men kanskje var det like greit da det endelig ga meg initiativ til å bytte over til Firefox, som ser ut til å være minst like rask og i tillegg stabil. :thumbup:

Lenke til kommentar
Du har nok gjort et eller annet fryktelig galt, for den har ikke krasjet en eneste gang etter mange timer med surfing.

Det eneste jeg har gjort som er fryktelig galt er å installere versjon 8. Forrige versjon hadde overhodet ikke disse problemene. :mad:

 

Installerte som sagt Firefox etter dette tullet og Firefox var helt stabil.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Til dere der Opera krasjer ofte:

Sørg for at du ikke installerer den endelige versjonen over en mappe som inneholder en beta-versjon.

 

Fortsetter problemet, send inn en bug-rapport:

http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=432

 

Kort fortalt, laster man ned Crash Inspector som skaffer detaljerte logger når programmet krasjer og disse loggene sender du inn på https://bugs.opera.com/wizard/

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Du har nok gjort et eller annet fryktelig galt, for den har ikke krasjet en eneste gang etter mange timer med surfing.

Det eneste jeg har gjort som er fryktelig galt er å installere versjon 8. Forrige versjon hadde overhodet ikke disse problemene. :mad:

 

Installerte som sagt Firefox etter dette tullet og Firefox var helt stabil.

Avinnstallerte du betaen før du innstallerte opera 8?

Lenke til kommentar
Du har nok gjort et eller annet fryktelig galt, for den har ikke krasjet en eneste gang etter mange timer med surfing.

Det eneste jeg har gjort som er fryktelig galt er å installere versjon 8. Forrige versjon hadde overhodet ikke disse problemene. :mad:

 

Installerte som sagt Firefox etter dette tullet og Firefox var helt stabil.

Avinnstallerte du betaen før du innstallerte opera 8?

Hadde aldri noen beta installert. Siste versjon tror var vel 7.81. Har både installert over gammel versjon og i egen katalog. Skal for "moro skyld" prøve å deinstallere alt og så legge inn på nytt igjen for å se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...