Gå til innhold

Tekken Spill til Pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte Tekken 3 på PC for noen år tilbake med emulatoren bleem! Funket fett det, kunne til og med blåse opp oppløsningen i tillegg til 3D støtte!!

Men ser man bort fra disse fordelene som er rent visuelle, er jo Tekken klart best med ordentlige PS kontrollere

Skrevet

yes jeg hadde bleem til pc,og spilte tekken3 med den jeg også.Men bleem funker ikke i winXp.Finnes det noe playstation2 emulator til Pc da?Men seriøst er det ingen slåss spill til Pc :(

Skrevet

Husker det kom noen Virtua fighter og Battle Arena Toshinden en gang i tiden, men det er lenge siden.. Mortal Kombat har vel vært innom PC også hvis jeg ikke husker feil..

Kan få kopiere Mortal Kombat 2 av meg på disketter hvis du er interessert? Tror jeg har det liggende :D

Skrevet
yes jeg hadde bleem til pc,og spilte tekken3 med den jeg også.Men bleem funker ikke i winXp.Finnes det noe playstation2 emulator til Pc da?Men seriøst er det ingen slåss spill til Pc :(

Mortal combat 4 er det nyeste jeg kommer på, omf 2 kom vel også ut for ikke alt for lenge siden. Men det må da finnes en duganes PS-emulator for XP?

AtW

Skrevet

Mortal combat 4 er det nyeste jeg kommer på, omf 2 kom vel også ut for ikke alt for lenge siden. Men det må da finnes en duganes PS-emulator for XP?

AtW

Fighte spill som er like bra som Tekken finnes ikke enda, pussig at ikke flere spille selskaper satser på figtespill til PC no som man har gode gamepad.

Jeg anbefaler EPSEXE 1.6. også anbefaler: Tekken, Bloody roar 2, King of fighters99, Battle Toshiden og Street fighter EX2. :thumbup:

Skrevet

Det finnes visstnok kun en brukende PS2 emulator per dags dato, og den funger

visstnok også KUN i Linux :( .

Bleem fungerte fint i gamle dager ja :yes: , men har ikke prøvd de siste 3 årene!

-z00l-

Skrevet

skal visst gå ann å emulere ps2 når vi får win64-bit. husker jeg leste det et sted at det var umulig å emulere med 32.bit cpu og winxp med en bra framerate.

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

Hva i all verden dette gjør under skjermkortkategorien er "beyond me"..

Skrevet
Hva i all verden dette gjør under skjermkortkategorien er "beyond me"..

Samme tenkte jeg. Slappe moderatorer?

Mortal Kombat 4 er vel siste slossespill jeg kan huske, det var jo også den ene .exe filen på 19mb eller no :)

Skrevet
Om du vil spille et annet slåssespill på pc så kan du jo evnt laste ned en Znes emulator og Mortal kombat rom

CIao

http://www.rom-world.com/dl.php?name=Super_Nintendo

Hvorfor vil man emulere ett spill som allerede finnes til pc?

AtW

Emulere og emulere..

Du kan spille alle klassikerne fra Super Nintendo på PCèn..

Det er nok mange der ute som får litt nostalgia av disse!

Ellers så finnes det mange andre ZX Spectrum, C64, Amiga, Nintendo, SuperNintendo Mame32 (Arkade spill) +++++

Ciao

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...