Gå til innhold

Dette gir dårlig moral


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er synd å si det, men enkelte er sånn. Er en kødd på min server (lvl 60) som går rundt og ganker i STV, og alle hater han. Målet mitt er å drepe han en dag, og campe han til øynene blør.

Det er ikke tilfeldigvis Sergy du tenker på? Lvl 60 UD Rogue på BB, som har ganket alt og alle i STV de siste ukene.. Skulle hatt bank IRL han der j**elen!

Jeg tenker på "Heps" og han er totalt idiot, på Daggerspine..

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
vel, når honor system kommer så blir det vel mindre "ganking" ...
If the player or PvP-enabled NPC you kill is trivial (i.e. gray to you), then you won't get an Honorable Kill. In fact, if you kill an NPC who is not PvP-enabled or who is PvP-enabled and trivial, you will gain a Dishonorable Kill. This exacts a penalty on those who, for whatever reason, kill trivial NPC bystanders. To make it easier to identify a potential Dishonorable Kill, such NPCs will be labeled as "civilians" in their tooltip. Note that dishonor does not apply to killing players, regardless of their level.

 

egentlig ikke :/ bare NPC's som blir omfatta av dishonour points systemet

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
vel, når honor system kommer så blir det vel mindre "ganking" ...
If the player or PvP-enabled NPC you kill is trivial (i.e. gray to you), then you won't get an Honorable Kill. In fact, if you kill an NPC who is not PvP-enabled or who is PvP-enabled and trivial, you will gain a Dishonorable Kill. This exacts a penalty on those who, for whatever reason, kill trivial NPC bystanders. To make it easier to identify a potential Dishonorable Kill, such NPCs will be labeled as "civilians" in their tooltip. Note that dishonor does not apply to killing players, regardless of their level.

 

egentlig ikke :/ bare NPC's som blir omfatta av dishonour points systemet

hmm, det er jo litt bra!...da kan jo jeg "ganke" litt små gnomes :whistle:

Lenke til kommentar
vel, når honor system kommer så blir det vel mindre "ganking" ...
If the player or PvP-enabled NPC you kill is trivial (i.e. gray to you), then you won't get an Honorable Kill. In fact, if you kill an NPC who is not PvP-enabled or who is PvP-enabled and trivial, you will gain a Dishonorable Kill. This exacts a penalty on those who, for whatever reason, kill trivial NPC bystanders. To make it easier to identify a potential Dishonorable Kill, such NPCs will be labeled as "civilians" in their tooltip. Note that dishonor does not apply to killing players, regardless of their level.

 

egentlig ikke :/ bare NPC's som blir omfatta av dishonour points systemet

jaja.. eg som hadde trudd at det skulle bli slutt på at eg skulle bli drept av parties med lvl ?? hordes.. Men det var jo sjølvsagt for godt til å vere sant..

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis Vil vi se at det blir mindre av det etterhvert som folk begynner å skjønne at man må jobbe aktivit for å holde seg på toppen av PvP rankinga... jeg Håper inderlig man da vil få en situasjon der de fleste gankerene (som jeg personlig ser litt på som samme typen 14tisser som er sykelig opptatt av skillz i f.eks. CS) ikke vil bry seg om disse småtassene som de ikke får honour points av... Simpelthen fordi de tjener mer på å gå og drepe noen andre som er nærmere deres egen Lvl...(Hvorfor sløse tid på å ganke dem når man får skikkelige goder av å denge folk nærmere din egen lvl lissom?)

 

 

Nå kan det jo argumenteres med at disse folka gjør det samme uansett fordi de får jo ikke akkurat noen goder av å være lvl 40+ og ganke folk i Lakeshire i dag heller.. men vi får se...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
så om det er krig kan jeg springe rundt og skyte unger?

T_T

Det var slik man gjorde det før, når man erobret områder fra fienden brente man ned byer og drepte absolutt alle. Verken kvinner eller barn ble spart ettersom disse kunne bli fiender når de var voksne.

MrLee, Noe undersøkelser i amerikanske forsvaret viser at omtrent 15% av soldater faktisk avfyrer sine våpen mot fiender i kamp, mange skyter ikke idetheletatt og mange skyter også mens de bevisst prøver å ikke treffe noen. Jeg tror og det er hva de fleste ville ha gjort.

 

Uansett, PvP er slik, enten liker man det eller så liker man det ikke. Når jeg blir lvl 60 skal jeg gjøre mitt beste for å irritere så mange som mulig, jeg skal gjøre mitt beste for å være så feig, sleip og feig som overhodet mulig. På PvP får man svi, pasifister har ingenting på en PvP server å gjøre.

Det blir som i CS, jeg skyr få midler for å knuse motstand så mye jeg klarer, enten de er flinke eller begynnere.

Lenke til kommentar

PvP : Player vs Player

 

Hvis du spille i en pvp server så regn med at du kan bli angrepet av hvem som helst og når som helst(untak din egen side da horde/alliance)... uansett lvl elle char og bla bla bla... følk har dt moro å drepe andre... ofte ganking som dere kaller det=)så fins dt jo ca... eehh... GANSKE mangen spillere ulike aldrer og kjønn som har dt moro av å drepe andre i pvp server=) they having fun on you benefit... sånn er dt i pvp.. like du ikje så bytt til pve elle rp server... slutte å whine så mye;) går sikkert 2 måneder før nogen har komt lvl 60 og lage ny char... så bruke de kanskje allerede lvl 60 sin te å ganke andre for litt avkobling så tebake te dn nye char.. ond sirkel..men part of a game in a pvp server=) get use 2 it..dont whine:)

 

Spiller btw på en pve server.. orke ikje bli drept av fjortisser lvl 60.. flaut jo! :hrm:;);)

Lenke til kommentar
Uansett, PvP er slik, enten liker man det eller så liker man det ikke. Når jeg blir lvl 60 skal jeg gjøre mitt beste for å irritere så mange som mulig, jeg skal gjøre mitt beste for å være så feig, sleip og feig som overhodet mulig. På PvP får man svi, pasifister har ingenting på en PvP server å gjøre.

Det blir som i CS, jeg skyr få midler for å knuse motstand så mye jeg klarer, enten de er flinke eller begynnere.

 

Det er ganske stor forskjell på cs og wow da. I CS er man på en krigsskueplass hvor det er meningen å utrydde fienden. Det samme kan egentlig ikke sies om Wow. Der har man mer enn nok av andre ting å ta seg til.

 

Sånn jeg ser på wow så er jeg i krig kun når jeg er med på raids elelr lignende. Ellers er jeg på en måte off-duty. Vil tro at Real life kan være noe lignende.

 

Det er også noe som kalles ære blandt soldater også. noe du ser ut til å mangle. Det er jo et spill så klart, men man kan jo prøve å spille litt fair da.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
PvP : Player vs Player

 

Hvis du spille i en pvp server så regn med at du kan bli angrepet av hvem som helst og når som helst(untak din egen side da horde/alliance)... uansett lvl elle char og bla bla bla... følk har dt moro å drepe andre... ofte ganking som dere kaller det=)så fins dt jo ca... eehh... GANSKE mangen spillere ulike aldrer og kjønn som har dt moro av å drepe andre i pvp server=) they having fun on you benefit... sånn er dt i pvp.. like du ikje så bytt til pve elle rp server... slutte å whine så mye;) går sikkert 2 måneder før nogen har komt lvl 60 og lage ny char... så bruke de kanskje allerede lvl 60 sin te å ganke andre for litt avkobling så tebake te dn nye char.. ond sirkel..men part of a game in a pvp server=) get use 2 it..dont whine:)

 

Spiller btw på en pve server.. orke ikje bli drept av fjortisser lvl 60.. flaut jo! :hrm:;);)

Seff lol ja!1

Jammen bra du ikke er fjortis.

Lenke til kommentar

gamer, Nei, PvP er krig hele tiden slik om i CS. Det er forresten andre ting i CS å ta seg til enn å knerte hverandre, du skal f.eks. plante en bombe på gitt sted eller befri gisler og føre disse i sikkerhet. Dette blir du belønnet for men likevel er det stort sett å drepe eller å bli drept som gjelder. Akkurat som med PvP i WoW.

Med ditt syn på når du er i krig i WoW håper jeg ikke du spiller på PvP server for da er du på feil sted, PvP er krig hele tiden, ikke kun i raids og spesielt når du minst venter eller ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...