Gå til innhold

Deres øverste mål i WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Være med på et raid med 200+.

Var det noen som nevnte ha ... kk ... ing? Var et slikt raid på BB for en liten tid siden, helt sykt stort. Det var ikke engang mulig å angripe hverandre pga hakkingen. Kjipt, men sant :(. Men så har jo BB hatt mye problemer, så det kan være mulig det var et engangs tilfelle :innocent: .

Lenke til kommentar

For meg er det å ha det gøy ja...skaffe epic mount kanskje. Oppdage alle plasser i wow verden.

 

PvP betry mindre for meg. PvP er for meg spill som BF..hvor det er tusen ganger mer spennende. Der har alle samme utganspunkt liksom. I wow så er jo seieren omtrent gitt ved lvl og utstyr forskjeller.

Lenke til kommentar
Målet mitt er at alle allys på servern skal tenke "ådæven der er`n igjen! ta det svinet!!"

vil heller høre "å dæven, der er han!!! løøøøøp!"

nei lol jeg takler ikke når dem løper.. irriterer meg som faen at det tar evigheter å ta dem igjen. (har ikke fått kjøpt epic`n ennå :\)

Lenke til kommentar
  Eneste målet jeg har nå med min lvl 60 warlock bortsett fra å drepe horde, er vel å få tak det ultimate Warlock settet. Gidder ikke linke til det men det heter "Felheart".

Det er et epic sett som bare Warlocks kan bruke. Det dropper i Molten Core.

 

Dette er ikke det ultimate Warlock-settet. Nemesis er bedre (roben er ikke registrert på thottbot.

 

Når jeg har hele nemesis, epic-settet, bør jeg være fornøyd, men det skjer ikke. Nærmest umulig å få tak i.

 

Edit: Ellers er det mer realisitiske målet å komme over rank 11 i PvP-systemet. Det kan bli interessant som warlock.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

- epic mount

- lære alle tailoringskills there is, og bli kjent som den eneste med det og det pattern

- innta Ironforge og holde det i over 1 time (dette vil jeg anse som kanskje den vanskeligste oppgaven horde kan få:))

- å kunne klare å legge det fra meg når jeg vet jeg egentlig skal og BØR gjøre andre ting som å øve eller gjøre lekser

Lenke til kommentar

Det aller øverste målet mitt i WoW må vel være å blitt med å raide Onyxia.

Men har andre mål som stiller nesten like sterkt, som f.eks å få tak i legendary/artifcial item og få et epic set med typhoon sverdet til min warrior, plus knuse horde :p

Det var det jeg kom på nå værtfall.

 

 

Edit: Kom på noen fler som f.eks å nå 60 med fler enn en character, rule i battlegrounds når det kommer, og få den høyeste ranken i Honor systemet, bli så rik at jeg kan gi penger til de fattige, og ha det morro og spille med guilden/folk jeg skjenner.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...