Gå til innhold

Hvor rask maskin for å brenne DVD? Holder denne?


Anbefalte innlegg

Jeg har en Dell Latitude X200. Det er en ultraportabel og derfor ikke så veldig kraftig.

Spesifikasjonene er som følger:

 

P3 Ultra Low Voltage 933MHz

256MB 133 SD-RAM

30GB HD

Den har USB 1.1 og en Firewire 6pins port.

 

Det jeg lurte på om den har kraft nok til å bruke en ekstern DVD-Brenneri et Zynet DVD-kabinett.

 

Ettersom jeg har forstått har alle nye brenner burnproof, så det eneste som er begrensingen for meg er hastigheten? Hvor raskt kan jeg forvente å brenne?

 

Noen som vet om Zynet-kabinettet bruker 4 eller 6 pins firewire?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror minste kravet for å brenne DVD'er pleier å være ca 700mhz så din holder nok i massevis.

 

Tipper at firewire porten på kabinettet er 6 pins, pleier å være det.

Jeg har Pentium III, 600 mHz og har faktisk aldri hatt en eneste feilbrenning av hverken DVD eller CD. Hastigheten kunne nok ha vært bedre da..

Lenke til kommentar
Tror minste kravet for å brenne DVD'er pleier å være ca 700mhz så din holder nok i massevis.

 

Tipper at firewire porten på kabinettet er 6 pins, pleier å være det.

Jeg har Pentium III, 600 mHz og har faktisk aldri hatt en eneste feilbrenning av hverken DVD eller CD. Hastigheten kunne nok ha vært bedre da..

hvilken hastighet pleier du å brenne med da?

 

noen som vet om zynet-kabinettet er kompatibelt med nec 3520?

Lenke til kommentar

Går nok bra, men er nok på grensen..

 

Nå er så klart P3 en del bedre da, men har en kompis med en AMD Duron 900mhz, denne sliter stort med brenning på en nyere brenner og en dvd-brenner. Går som regel uten feil, men bruker veldig lang tid fordi buffer tømmes hele tiden.. Maskinen har bra med minne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...