Gå til innhold

Netshops Weekendtilbud! (Over)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sliter seriøst med å velge mellom Aopen Nvidia 6800 Ultra eller et HiS X800 XT...

Hva er best??? Er ATI fanboy, men vil gjerne prøve noe nytt. :) Synes bare Aopen kortet virker så stusselig....

Endret av jovaa
Skrevet

Ta Ati, tenkte akkurat slik som deg tidligere i år. Fikk ikke ro i sjela før det stod et Ati kort i maskinen min igjen. Men for all del, jeg merket ikke særlig forskjell på kortene. Eneste var vel at jeg lastet ned driverne fra et annet sted...

Skrevet (endret)

Da var et HiS X800 XT bestillt. NÅ håper jeg det blir forskjell fra min slitne R9800 Pro... :)

Tenkte å skaffe et X800 XL i sommer, men dette tilbudet var bare for sjukt til å si nei til. :)

:edit: Hva er egentlig forskjellen mellom XT og XT PE? Bundle? Klokkehastighet fra fabrikk?

Endret av jovaa
Skrevet

Da var HIS X800XT bestilt. Mange takk til trådstarter for tipset! Har siklet etter det HIS kortet i mange måneder nå og endelig kom det røverkjøpet jeg har ventet på. Dødsbra tilbud, go Netshop. Håper jeg får med god sjokolade :)

Skrevet

Ble et Hightech X800XT IceQ 256MB AGP PE på meg til 3295,-

Hadde fra før et 9700 Pro som fungerte helt greit, men jeg ble frista til et nytt nå gitt...

:cool:

FRD

Skrevet

Hightech X800XT IceQ 256MB AGP PE her også!

Hadde tilsvarende Powercolor kort tidligere, men det tok

kvelden når Big Water blokka begynte å lekke.

Skal passe bedre på denne gangen.

lqpl

Skrevet

Jeg la merke til dette i går. Bestilte et HIS X800XT men avbestilte det litt etterpå. Har hatt PC X800XT i handlekurven flere ganger men angret meg. Det er utrolig bra priser, men fremdeles mye penger. Jeg har jo ikke problemer med noen spill med det kortet jeg har i dag så hvorfor skal jeg kjøpe nytt. :p

Skrevet

Synd jeg har PCIe, men det ble ett MSI 6800GT som også er i tilbudet på meg i går. :D Glede seg. Hadde X800XT før og tror de to kortene ligger ganske tett på hverandre i ytelsen, og så parte jeg plutselig nesten 2 høvdinger! :) deilig.

Skrevet

sykt gode tilbud.

Men som sagt, AGP. Hadde jeg kjøpt noe i dag hadde det vel blitt SN95GT demobrukt til ca 2500 og 6800U agp til 2995.

5500 til sammen.

Brukte nettopp 8000 på SN25P og X850XT :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...