Gerrard Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Bra med litt kvalitet på platene Har enda ett spørsmål jeg. Hvem produserer Commodore dvd+r platene?Fikk ett lite flashback til Commodore 64 og Commodore Amiga..hehe.. Tror det er AML Det er ihvertfall lavkvalitetsplater...
nikhuse Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 (endret) Kjipt..Hadde vært gøy med Commodore spindel..hehe.. Endret 15. april 2005 av nikhuse
Gromit Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Ritek platene er bra. Så hvem som lager platene er ikke så nøye når man snakker om det. er mer produsenten som er nøye. f.eks thats write skiftet fra Ritek til Optodisc ble det jo bare møl
OC-Freak Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Kjipt..Hadde vært gøy med Commodore spindel..hehe.. Commodore produseres av Interaxia AG (i Sveits om jeg ikke tar feil). Platene er ikke å anbefale nei.
tvangsgreie Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 (endret) Hvordan er det med overspeeding på TY plater?De jeg bestilte er jo 8x..Kan jeg svi de av på 16x eller skal jeg holde meg til 12x som sikkerhet? Mitt inntrykk er at BenQ 1620 stort sett gir best resultat med 8x på +R-plater, uansett hvilken hastighet de er oppgitt å kunne brennes med. Endret 15. april 2005 av tvangsgreie
2peewee Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Spørs ka du mener med gode resultater. Jeg har brent alle mine TY plater på 12 og 16x og jeg får gjenomsnitlig kvalitetsprosent på 95-96. Vil jo ikke sei det er dårlig. Men har fått kjempe gode resultater på 8x. Spørs kor god tid du har.
tvangsgreie Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Det er bra, og TY er jo litt i særklasse, men jeg tror vanligvis resultatet ville blitt enda litt bedre på 8x. Jeg sitter jo og gjør andre ting mens platen brenner, så om det tar 5 eller 30 minutter har egentlig ikke noe å si (bortsett fra at det blir mer disktrashing når jeg brenner fortere). Det er uansett ikke noe problem å bli ferdig med å brenne det som skal brennes.
nikhuse Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Tenkte jeg skulle legge inn resultatet for en Taiyo Yuden PRO 8x brent på 16x. SE forskjellen mellom den og ritek platen. Enormt.. General Information Drive: BENQ DVD DD DW1620 Firmware: B7U9 Disc: DVD+R (YUDEN000 T02) Selected speed: Maximum PI errors Maximum: 18 Average: 3.43 Total: 34583 PI failures Maximum: 7 Average: 0.26 Total: 3024 PO failures: 0 Jitter Maximum: 10.9 % Average: 8.64 % Scanning statistics Elapsed time: 9:32 Number of samples: 17034 Average scanning interval: 8.11 ECC Glitches removed: 0
tvangsgreie Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Tenkte jeg skulle legge inn resultatet for en Taiyo Yuden PRO 8x brent på 16x. SE forskjellen mellom den og ritek platen. Enormt.. Det ser jo på sett og vis mye bedre ut, men den har bare halvparten så mange PIF som Ritek-platen, og alle sammen kom i et lite område omtrent midt på platen. Det kan bety at det dårligste området på TY-platen er dårligere enn det dårligste området på Ritek-platen. På Ritek-platen er feilene spredd nokså jevnt.
nikhuse Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Tenkte jeg skulle legge inn resultatet for en Taiyo Yuden PRO 8x brent på 16x. SE forskjellen mellom den og ritek platen. Enormt.. Det ser jo på sett og vis mye bedre ut, men den har bare halvparten så mange PIF som Ritek-platen, og alle sammen kom i et lite område omtrent midt på platen. Det kan bety at det dårligste området på TY-platen er dårligere enn det dårligste området på Ritek-platen. På Ritek-platen er feilene spredd nokså jevnt. Så var den brent på 16x og ikke 8x som den er spesifisert for. På 8x og 12x var det veldig bra resultater all over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå