Untzi Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hei! Jeg får spillet om TO dager Men har bare et lite spørsmål om hunter. Hunter er jo kjempegod til å skyte piler, men kan jo bruke mail, så de har en ganske god armor. Men hva er det egentlig hunter brukes til i party da? dealer eller tank? Takk for alle svar!
henrik_s Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) puller hvis det skal være noe. Det en tank trenger er spells som "tvinger" mobs til å angripe han, sånn som warrior, og til en viss grad paladin. Du kan eventuelt bruke pette ditt som tank, dyr som bjørner er tanker, sånne som katter er damage dealere Hunter får god damage etter hvert(på avstand), men ikke like mye som mage og rogue. Så den kan ikke regnes som damage dealer Endret 13. april 2005 av h3nrik
M@R7!N Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hunteren bruker isåfall ikke seg selv som tank, men pettet Men fungere langtifra så godt som en warrior til å tanke, bla annet pga at warrior får plate + shield og god aggro management
Iver. Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg er hunter, men jeg skyter lite.. bruker mest øksa mi Hellslayer battle axe, burde egentlig vært warrior med pet jeg men det ble hunter fordi jeg elsker dyr
Untzi Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 hehe, jeg er jo faktisk ikke sikker på hva alle de tank, pull og dealer greiene er jeg da, men hva gjør en puller da?
Sponis Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 hehe, jeg er jo faktisk ikke sikker på hva alle de tank, pull og dealer greiene er jeg da, men hva gjør en puller da? Tar aggro og drar mobsene bak til resten av gruppen.
Kirikiri Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 En puller plukker ut en mob (mobile = dyr og andre fiender) fra en klynge, og får den til å gå vekk fra de andre i klyngen. Så kan resten av teamet hakke løs på denne mob'en, uten å ha 2-3-10 andre som denger på teamet samtidig. En hunter vil vel begynne å skyte på den mob'en som står mest laglig til, gjerne etter å ha kastet en spell som gir rød pil over hodet på mob'en, og ekstra effekt til langdistansevåpen. En som puller uten langdistansevåpen (f.eks. warrior), vil gjerne snike seg bort til passende mob, og prøve å få den med seg mot teamet. Jeg anser det som en litt mer risky business, for da må du gå helt nær mobs, og de kan plutselig få det for seg at de skal bli med alle sammen. For all del, det skjer hvis man skyter teit også, men jeg liker avstandspullere best. Denne websiden er et must for alle som skal spille et hvert MMORPG for første gang: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/ Alt du bør vite om det å oppføre seg i teams, og hva de forskjellige rollene er, står under "Player Interaction", ganske langt ned på siden. Kirikiri
henrik_s Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 betyr "mob" "mobile"? Først trodde jeg det var ein mob, det engelske ordet for gjeng vet dere.
Zindre- Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Du er damage dealer, og hvis nødvendig kan du tanke mobs for en liten stund. Pettet ditt er en tank, men den er ikke så sterk, så den vil ikke overleve å være instance tank.
johanf Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Main tank er best puller. En warrior kan pulle med ranged, like bra som enhver annen klasse. _ johanf
MrLee Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 hvis det var sant, hva er da vitsen med huntere? Forresten så kan huntere gjøre ganske så mye mer skade ennen Warrior på første "pull" skuddet med range våpen... aimed shot med max bonus fra aspect of hawk og mark gir ganske så mye skade, spesiellt på en range crit specca hunter.. og å bringe mob'en ned hurtig er jo alltids en bonus...
Zindre- Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 hvis det var sant, hva er da vitsen med huntere? Forresten så kan huntere gjøre ganske så mye mer skade ennen Warrior på første "pull" skuddet med range våpen... aimed shot med max bonus fra aspect of hawk og mark gir ganske så mye skade, spesiellt på en range crit specca hunter.. og å bringe mob'en ned hurtig er jo alltids en bonus... Det er det hunterne spør Blizzard om. Når en puller, skal man ikke gjøre mye skade, man skal gi få mobsene til å komme trygt fram mot gruppa og tanken skal da få aggro raskest mulig, og dette er mye enklere når bare warrior puller.
MrLee Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) huntere har jo anti aggro spell da og en taunt fra warrior kombinert med det bør skifte aggro fokus raskt.. hadde iallefall aldri problem med å unngå aggro sammen med pet'en med Growl skill.. edit: huntere har også lengre rekkevidde på skuddene enn noen andre, hvis de speccer marksmanship da.. Endret 13. april 2005 av MrLee
Dandar Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Feign Death har ikke feila enda. Uansett gjør vi veldig god skade ranged + pet som står og slår på mob'en.
MrLee Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) jepp, man må så absolutt ikke se bort fra DPS'en fra pet i instance raids o.l. PvE spilling.. blir litt værre i PvP ettersom de fleste "eliminerer" pet rimelig raskt... eller bare gir F, og dreper hunteren aSAP så pet fader.. Endret 13. april 2005 av MrLee
Dandar Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Tar de pet klarer vi å påføre rimelig mye skade først da
MrLee Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 "eliminerer" som i roots/poly/psychic scream/ e.t.c..
likferd Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 I pvp er det bare å drite i petten til hunter. Både pet og hunter gjør minimal skade i melee, og siden hunter tåler så lite får petten ikke tid til å skade deg noe særlig
Dandar Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Stemmer det, men det er ikke så lett å komme innpå Hunter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå