p0zz Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) Er selv Rogue og tenker på å starte "Rogues Squadron" Er det blodharry? eller funker det? Endret 13. april 2005 av p0zz
JPNord Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Bare du kaller det for ROGUE og ikke rouge så er det greit for meg
JoeDohn Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hm. Grupper i guilden deres - blir det make up-parties da? Sminke-gjengen. Søtt. Jeg liker det.
darkness| Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Skal dere bare være Rouges i guildet? Det virker da litt kjedelig og ensidig. Jeg synes guildnavnet var blodharry Min ærlige mening.
Acurus Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Navnet er sikkert greit det. Men blir det ikke litt dumt og lage et guild med bare rogues? Alle trenger det samme utstyret stort sett. Nesten alle har skinning leatherworking. og det er ikkje særlig gunstig og ta instancer med 5 roguer. Så alt som eg ser på som pluss med og vere med i et guild forsvinner stort sett. Untatt det sosiale da.
chokke Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 tenkte før å lage rogue ganksters Men ble aldri noe av.
henrik_s Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Skal dere bare være Rouges i guildet? Det virker da litt kjedelig og ensidig. Jeg synes guildnavnet var blodharry Min ærlige mening. nei du kommer ikke langt med bare sminke. Rouge er rødt på fransk for de som ikke visste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå