Gå til innhold

Taper piratene mot Starforce?


Anbefalte innlegg

Starforce er et program som automatisk innstalerer seg hvis du innstalerer spill med Starforce. Man får ingen beskjed eller advarsel ved installasjon.

 

Det finnes programmer for å lure Starforce, som f.eks Starfuck. Dette gjør det allikevel vanskelig å starte spill. Starfuck er et avansert program, ikke for alle.

 

Splinter Cell: Chaos Theory bruker Starforce. Det tok over en uke før det kom ut på piratebay, og det er mange som ikke vil laste det ned pga. at det er veldig vanskelig å komme forbi Starforce, selv med Starfuck. Jeg er en av de. Jeg kommer til å kjøpe det i stedet for.

 

Jeg satt en halv dag og rotet med Starfuck for å prøve å starte GTR. Det gikk ikke, så jeg gidder ikke rote med det igjen.

 

Taper piratene mot Starforce?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis alle hadde kjøpt spillene sine istedetfor å laste de ned hadde spillene i framtiden blitt mye bedre.

Det tviler jeg egentlig veldig på.. Se på EA for eksempel. Tjener masse gryn, men gir de ut noe særlig bra spill? Nope.

 

Men litt off topic når det gjelder å stoppe pirater, har det kommet en fungerende piratversjon av HL2? Og ja, jeg har orginalen :p

Lenke til kommentar
Å instalere noe på min maskin uten at jeg vet det er det samme som innbrudd.

Slik provoserer meg , og jeg vil nesten ønske piratene lykke til når starforce tar seg rettigheter på min maskin!

 

Brenn i helve****

Hva er det som installeres uten din viten på maskinen med Starforce? Jeg bare lurer. Har selv flere produkter som bruker starforce, og jeg har ikke merket meg noe farlig programvare som har sneket seg inn bakveien.

 

Du vet tydeligvis at starforce installeres sammen med spillene, ellers hadde du ikke vært her for å klage, eller hva?

 

Skulle ønske alle drittungene her inne enten kunne holde kjeft om wares greiene sine, eller be om å få økt lommepengene slik at de faktisk kjøper produktene fremfor å snylte på resten av samfunnet. (Nå snakker jeg ikke nødvendigvis om deg, gobyfly)

Lenke til kommentar
Jeg håper da for all del at de gjør det. For hver person som laster ned et spill taper bransjen penger, som fører til en mindre spillindustri i framtiden. Hvis alle hadde kjøpt spillene sine istedetfor å laste de ned hadde spillene i framtiden blitt mye bedre.

Så du mener at alle som laster ned et spill hadde kjøpt spillet dersom det ikke var tilgjengelig for nedlasting?

Lenke til kommentar
Jeg håper da for all del at de gjør det. For hver person som laster ned et spill taper bransjen penger, som fører til en mindre spillindustri i framtiden. Hvis alle hadde kjøpt spillene sine istedetfor å laste de ned hadde spillene i framtiden blitt mye bedre.

Så du mener at alle som laster ned et spill hadde kjøpt spillet dersom det ikke var tilgjengelig for nedlasting?

Finn på noe mer orginalt å si da...... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Starforce er topp!

Men som en sa tidligere, installeres det program uten din godkjennelse og det er fyy!

Blant annet gjør det enkelte maskiner treige, det forstyrrer USB-enheter osv.

Slikt burde vært fikset før den taes i bruk!

Håper piratene tar denne pga dette, så får heller starforce komme sterkere tilbake i en senere versjon.

Lenke til kommentar

LoveAmiga: Så hyggelig for deg da

 

Ontopic: Den eneste måten å spille den cracka versjonen av Splinter Cell: Chaos Theory nå er å koble fra alle IDE CD og DVD-stasjoner og bruke en ekstern DVD-stasjon.

 

Jeg tror denne nye versjonen av Starforce har slått piratene i denne omgang, men det er alltid en måte å knekke en sperre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...