Gå til innhold

Den nye content-patchen: Nå offisiell ;)


Anbefalte innlegg

paladin er jo den pingle classen... så om de får "gratis" epic er da ikke nøye...

De må jo ha noe å trøste seg med når de blir så skameid av (nesten, les: warrior) alle andre klassene..

 

 

eller kanskje bare jeg som ikke har møtt en "skilled" pala.. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det blizzard gjør med shaman? :cry:

Vi skal ikke få lov til å kite melee-klasser lenger(det eneste som holder oss i live), nerfer windfury og gjør at grounding-totem ikke snapper opp AoE spells?

 

:wallbash:

:!:

 

shamans var overpowered , nå begynner blizzard å jevne ut det hele.

Lenke til kommentar
Tror nok ikke det nei ;)

 

Har aldri tapt i pvp 1on1 (utenom mot en shaman en gang :) Eneste som kan være vanskelig er Shaman, men det endrer seg når jeg får cleanse :D

 

Edit: Glemte mages, de stikke alltid av :(

hvordan er de mot prester da? hørt litt om at prester er pally killers deluxe

Lenke til kommentar
shamans er vilt overpowered, ingenting er mer irriterende enn frostshock spamming! :nei:

 

bra at blizz endelig gir oss en skikkelig nerf av det drittspellet! :w00t:

:roll:

Ingenting er mer irriternde enn roguer som stunlocker meg i døde. Whiner jeg om nerfing av rogue? nei. Nå må dere slutte å være så furtne her..

 

synes egentlig mye mer synd på mage da. Vi shamaner har jo en sjanse til å ta pala/warrior uten å kite, men mage med papir-armor sliter vel nok litt mer.

Dette var en utrolig dårlig ide av blizzard..

Lenke til kommentar
asad, er level 41, og har vert det i beta før også ;) Pally begge gangene.

 

Edit: Problemet ditt er vel heller at du tror at alle noobies spiller paladin ;)

Lol, deg igjen ja. Du er lvl41, du har aldri opplevd skikkelig pvp. En paladin er noe alle horde players ler av. De er helt utrolig dårlige. Kom tilbake og snakk når du har vært lvl60 en måned eller to.

 

Alle som kan LITT om wow, vet at pvp ikke begynner skikkelig før lvl55+. Å komme med slike utsagn som lvl41 pally er noe av d dummeste du kan gjøre.

 

(Sorry, litt off topic her, men jeg kunne som vanlig ikke dy meg ;))

Lenke til kommentar
Resistance Auras - Paladins should now be able to switch from a resistance aura to any other resistance aura without canceling the current one first.

 

Hva skal det der bety liksom? At man som paladin kan skru på alle auraene i tur og orden og da vil man til slutt ha alle?

bytte auraer tror jeg uten og først slå av den ene så bruke en anne.

 

Bare erstattatte liksom som vis du har en rank2 mark of the wils så erstatter du den med en rank4 mark.

Lenke til kommentar
Druids

Ravage and Shred now properly increase the attack power contribution by the percent modifier.

Shapeshifting into an animal form will now remove Polymorph effects.

Feral Charge - Fixed a bug where the ability cost 10 rage instead of five as intended. Should now cost five rage.

Entangling Roots - Now subject to diminishing returns in PvP. This is considered an immobilizing effect.

 

Syntes druiden skal få litt mer mana eller mindre cost på de tinga jeg bruker , jeg må alltid be en mage om ca 40 water bare får og ta en instace liksom jeg er heldig vis jeg tar 2 kamper uten og drikke en flaske...

 

skjønte ikke den siste med rootsa. noen som kan forklare?

Lenke til kommentar

Lei av alle som sier at Paladins får gratis mount. Undersøk nærmere.

 

Costs:

350 gold given to npcs during the course of quests

6x Arcanite bars (worth about 300g at current AH prices)

12x Tears of Arthas

5x Stratholme Holy Water

40x Rune Cloth

20x Enriched Manna Biscuit

1x Azerothian Diamond

1x Pristine Black Diamond (100g on AH currently)

 

Estimated price based on current AH values

500-600g + 350 given to npcs

= 850 to 950 gold total

 

Quests:

Many "quests" involving you running between npcs at different locations and gathering the items. The REAL questy quests that involve killing some evil are as follows:

 

* Exorcise 25 tormented spirits in Terror Dale

 

* Defeat Tendris Warpwood in Dire Maul and convince the Equine Spirit to bless your arcanite bardings

 

* Judge the evil spirits in Scholomance great ossuary, defeat an evil Deathknight, redeem the chargers soul and give it back to him

 

Considering you have to farm Stratholme for the water and such, I estimate about 6-8 hours to do all the quest lines assuming you already have the required items.

 

 

What you get - The Charger:

 

Gold Cost: 350

Item Cost: 500-600

Time Cost: 6-8 hours

Mana Cost: 526

Casting Time: 3 seconds

 

Kilde

 

WOW. Gratis mount med enkel quest må jeg si. Så det med Warlocks. Jeg har en. Pet skills er ikke så dyrt. Vær litt sur på dem også.

Lenke til kommentar
Gratis epic mount for paladin og warlock er bare feigt.

ufattelig. :roll:

er ikke gratis, koster 300g + en hel haug med items som må kjøpes av players til en god slump gold, så jeg regner med jeg lander på en 600-700g uansett.

 

 

Nesten bedre å paye 900g uten noe mas :p .

 

Og det med auraene, det var en bug som gjorde at man ikke kunne skifte aura uten å slå av den du hadde på først.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Children's Week is celebrated in Orgrimmar and Stormwind City at the start of May and lasts for a week. It is a time to give back to the innocents of war: the orphans!

 

Ser ut som den griefer patch'en kommer ganske snart da..

 

Gleder meg så syyykt til PvP-honorsystemet kommer, da skal ikke Barrens få være i fred nei...

Jeg å gleder meg.. Om du er lv 20 og jeg er lv 60 skal jeg være i grupper med low lv's å jeg skal så å si drepe deg men low lv'ene skal få det siste hit'et slik at de booster honor'en sin, å jeg ikke får dishonor..

 

Å om jeg tilfeldig vis skulle få dishonor så driter jeg kraftig i det ettersom det er 0 penalty.. Helt idiotisk system. Og om det noen gang skulle komme penalty har jeg sikkert tid til å rerolle 4stk, lv 60 chars til den patch'en skulle komme.

 

Nå har ikke jeg peiling på hvilken lv du er men jeg syntes det er utrolig rart at low lv folk fryder seg. Får håpe de ser hva som skjer på test serveren for etter hva jeg har hørt fungerer honor points som exp. Jeg kan drepe folk 9 lv'er under meg og fremdeles få honor. Sett opp raid grupper med noen få low lv'er, hold de i live, la de få siste hit, få masse honor av folk som er 30 lv'er under deg.

 

Dessuten er Battlegrounds for high lv's. Cap fra lv 51 til 60. Og er du lv 51 kan du ikke bidra med mer enn quests der du samler diverse saker får å oppgardere NPC troppene der inne. PvP wise vil du være den jeg kommer til å targete først fordi du er low lv å detter altfor fort. Slik vil resten å tenke. Freekill..

 

At det blir mer ganking enn før har jeg ingen tvil om !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...