Gå til innhold

Hvordan komme seg til badlands? (horde)


Anbefalte innlegg

Har et quest i badlands, er level 36, Horde.

 

Hvordan komme seg dit? Må jeg løpe fra Arathi higlands, via Wetlands og Loch modan? Det er jo et stykke... Kan jo fly tilbake, da.

 

Det samme gjelder for Swamp of Sorrows, egentlig. Må vel løpe fra Grom'gol via duskwood og Deadwind pass. Kommer nok til å daue litt i sistnevnte.....

 

 

Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 måter som er "enkle".

 

1) Kjør en /who på warlocks og finn ut om det er noen i Badlands du kan pestre til å summone deg dit. Jeg smurte en warlock med 2g for å gjøre dette. NB du kommer langt med høflighet også.

 

2) Løp fra Swamp of Sorrows (eller Stranglevine). Du må følge veien nord ut fra Duskwood inn i Alliance n00b området (husker ikke navnet), derfra følger du veien østover inn i Redridge Mountains. Følg så veien nordover inn i Burning Steppes. Derfra følger du veien nord-vestover til du komm er til Blackrock Mountain. Du ser der en svær klippe med en vei som fører oppover. Ser veeeldig skummel ut på din level. Løp opp og inn døra der, hold mot venstre og løp opp. Du kommer da til ei ny dør som leder deg ut på andre siden og inn i Searing Gorge. Følg veien østover i Searing Gorge og inn i Badlands. Når du kommer inn i Badlands ligger Kargath outpost rett oppi høgget til venstre for der du kommer inn i sonen.

 

Velger du 2) så vær forberedt på at du kan stryke med noen ganger før du kommer fram. Burning Steppes og Searing Gorge har noen ganske så ekkle kryp. Og for all del snarveier der kan fort bli alt annet enn en snarvei... :thumbup:

 

Gudd løkk

Lenke til kommentar

OK, takk for svar!

 

Da planlegger jeg dette, fint hvis noen kan verifisere at det går.

 

Jeg løper fra Arathi Highlands gjennom Wetlands og Loch Modan til Badlands. (Det går?)

 

Deretter flyr jeg til Grom'Gol og løper gjennom Duskwood og Deadwind Pass til Swamp of sorrows.

 

Kommer jeg til å møte Alliance grensevakter på min ferd?

 

 

Da snører jeg joggeskoene i kveld!

Lenke til kommentar

Det er tuneller gjennom fjellene, er såvidt jeg vet en patruljerende mountaineer lvl 40 som labber opp og ned i tunellen mellom wetlands og loch modan, med 2x lvl 40 guards på hver side av utgangen.. i selve loch modan kan du finte deg unna de værst befolka områdende ved å løpe i terreng :)

Lenke til kommentar
Det er tuneller gjennom fjellene, er såvidt jeg vet en patruljerende mountaineer lvl 40 som labber opp og ned i tunellen mellom wetlands og loch modan, med 2x lvl 40 guards på hver side av utgangen.. i selve loch modan kan du finte deg unna de værst befolka områdende ved å løpe i terreng :)

Feil, de er bare lvl 30 drepte de lett som ingen ting...

 

/Cyrus

Lenke til kommentar
Feil, de er bare lvl 30 drepte de lett som ingen ting...

Jepp de er nok lvl 30. Eneste høye level guards du kan støte på er om du går for nær med Thalanaar eller hva det nå heter.

 

Hvis du skal springe gjennom høy level området anbefaler jeg deg å strippe deg naken for armor og våpen. Når du da blir drept blir ikke armoren eller våpnene ødelagt og det eneste du mister er tid...

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil bare informere om at det gikk dårlig å løpe fra Wetlands til Loch Modan.

 

Først traff jeg rett på nedsiden av en enorm foss, og da jeg prøvde å løpe en vei rundt fjellet (øst for fossen labbet jeg rett i fanget på noen ?? eliter. Jeg er nå level 39, så det var ikke bra.

 

Har begynt å tvile på at det går, rett og slett.

 

 

Swamp of sorrows var lett, forresten, Deadwind Pass var nesten ikke skummmel i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Vil bare informere om at det gikk dårlig å løpe fra Wetlands til Loch Modan.

 

Først traff jeg rett på nedsiden av en enorm foss, og da jeg prøvde å løpe en vei rundt fjellet (øst for fossen labbet jeg rett i fanget på noen ?? eliter. Jeg er nå level 39, så det var ikke bra.

Hm, det skal da være enkelt å komme seg fra Wetlands til Loch Modan. Bare å følge stien det.

Lenke til kommentar

Stikk til Engineering trainer i Orgrimmar.

Få gnomeregan questet, og det questet der du ska snakke med en kar i BB.

 

Dra så til BB, og snakk med fyren.

Han teleporterer deg til gnomeregan, i Dun Morog.

 

Ta så heisen ut av Gnomeregan, og løp tvers over Dun Morog (følg veien øst).

Så løper du inn i Loch Modan (noen få lvl 30 vakter på veien).

Så løper du opp til Thelsamar. Så går du mot øst, når du kommer til vannet, følg det helt til du kommer til sørenden.

 

Da fortsetter du bare sør, og vips, så er du i badlands.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

 

Pug: Denne stien, hvor går den i terrenget? Jevnt sørover fra man kommer inn i Wetlands? Det var da jeg traff på det berømte fossefallet, og alt jeg så var høye fjell. Se på kartet, jeg fulgte først elva, og etter på løp jeg til Grim Batol, det var fatalt.

 

Wetlandsbig.jpg

 

 

 

Omar: Så også jeg som ikke-engineer kan få det questet? Genialt, da blir det sikkert ordnings.

 

 

For øvrig var det artig å løpe gjennom Duskwood, fullt av paranoide Alliance som fulgte etter meg. Etter en stund var det bare 2 igjen (mange leveler under meg), og de lagde konstant "/chicken" emote til meg. Da måtte jeg tilslutt bare stoppe opp og skrive "/pvp". Tok omtrent 1 sekund før den første luringen klabbet til meg, så både han og kompisen var døde rett etterpå. Min første ganking! (hvis dette kvalifiserer)

 

 

EDIT: Ahh, skal jeg gjennom tunnelen i Dun Algaz? Jeg burde ha lest forklaringene deres bedre. Det er jo akkurat der stien går. *sigh*

Endret av da Gauss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...