Gå til innhold

Hvilken religion passer deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fitte, det liker vi, men ikke kall meg en da, vær så snill..   :)

hvorfor begynte du å bable om monoteisme og polyteisme, i det hele tatt?

Les daaaaaaaaaa.

ok, skjønner poenget... men uansett, det er ingen vits i å si at andre ikke skjønner forskjellen på monoteisme og polyteisme..

 

du må ikke være så sikker på at du har rett i alt, og absolutt alt.. har sett flere eksempler på at akkurat du har uttalt deg fryktelig feil i noen sammenhenger..

 

..og barnerompe, det kan du være selv!

 

(men denne skittkastinga er unødvendig, måtte bare si fra ass)

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar

You scored as Satanism.

 

 

 

Your beliefs most closely resemble those of Satanism! Before you scream, do a bit of research on it. To be a Satanist, you don't actually have to believe in Satan. Satanism generally focuses upon the spiritual advancement of the self, rather than upon submission to a deity or a set of moral codes. Do some research if you immediately think of the satanic cult stereotype. Your beliefs may also resemble those of earth-based religions such as paganism.

 

Satanism 92%

 

atheism 67%

 

Paganism 63%

 

Buddhism 50%

 

Judaism 50%

 

agnosticism 42%

 

Hinduism 33%

 

Islam 33%

 

Christianity 8%

Lenke til kommentar

You scored as agnosticism.

 

You are an agnostic. Though it is generally taken that agnostics neither believe nor disbelieve in God, it is possible to be a theist or atheist in addition to an agnostic. Agnostics don't believe it is possible to prove the existence of God (nor lack thereof). Agnosticism is a philosophy that God's existence cannot be proven. Some say it is possible to be agnostic and follow a religion; however, one cannot be a devout believer if he or she does not truly believe.

 

agnosticism

100%

 

Satanism

92%

 

atheism

92%

 

Paganism

63%

 

Judaism

58%

 

Buddhism

54%

 

Islam

50%

 

Christianity

8%

 

Hinduism

0%

 

 

-------------

 

 

Stememer nok, og kan nok være enige med noen av tingene satanisme og særlig ateisme står for. (Agnosisme er jo strengt tatt det samme som 'svak' ateist?)

Lenke til kommentar

Samael, jeg har et spørsmål; uttrykker du deg på den måten ovenfor religionslærere osv. også? Jeg hadde helst sett at du hadde prøvd å lære deg to ting før du skriver neste post:

1. Folkeskikk

2. Saklig argumentasjon

 

Det hadde hjulpet oss alle her på forumet, og jeg kan love deg at hvis du fortsetter på samme måten vil det drysse på med flere advarsler enn du har godt av.

Lenke til kommentar
Samael, jeg har et spørsmål; uttrykker du deg på den måten ovenfor religionslærere osv. også? Jeg hadde helst sett at du hadde prøvd å lære deg to ting før du skriver neste post:

1. Folkeskikk

2. Saklig argumentasjon

 

Det hadde hjulpet oss alle her på forumet, og jeg kan love deg at hvis du fortsetter på samme måten vil det drysse på med flere advarsler enn du har godt av.

Ikke for å henge ut enkeltpersoner, men jeg har nevnt det i tidligere tråder. Samael slenger utvilsomt ut store mengder unyttig pissprek. Dersom du ønsker å oppnå forståelse og respekt for synspunktene dine (noe jeg går utifra at du vil siden du i hele tatt er aktiv på forumet) bør du kunne argumentere saklig og unngå disse høyst umodne kommentarene.

Endret av kidstar
Lenke til kommentar
Samael, jeg har et spørsmål; uttrykker du deg på den måten ovenfor religionslærere osv. også? Jeg hadde helst sett at du hadde prøvd å lære deg to ting før du skriver neste post:

1. Folkeskikk

2. Saklig argumentasjon

 

Det hadde hjulpet oss alle her på forumet, og jeg kan love deg at hvis du fortsetter på samme måten vil det drysse på med flere advarsler enn du har godt av.

Ikke for å henge ut enkeltpersoner, men jeg har nevnt det i tidligere tråder. Samael slenger utvilsomt ut store mengder unyttig pissprek. Dersom du ønsker å oppnå forståelse og respekt for synspunktene dine (noe jeg går utifra at du vil siden du i hele tatt er aktiv på forumet) bør du kunne argumentere saklig og unngå disse høyst umodne kommentarene.

Hahaha, jeg har sagt like mye som alle andre har.

 

Og pisspreik, nevn en ordentlig ting som er pisspreik.

Endret av Samael
Lenke til kommentar
Samael, jeg har et spørsmål; uttrykker du deg på den måten ovenfor religionslærere osv. også? Jeg hadde helst sett at du hadde prøvd å lære deg to ting før du skriver neste post:

1. Folkeskikk

2. Saklig argumentasjon

 

Det hadde hjulpet oss alle her på forumet, og jeg kan love deg at hvis du fortsetter på samme måten vil det drysse på med flere advarsler enn du har godt av.

Ikke for å henge ut enkeltpersoner, men jeg har nevnt det i tidligere tråder. Samael slenger utvilsomt ut store mengder unyttig pissprek. Dersom du ønsker å oppnå forståelse og respekt for synspunktene dine (noe jeg går utifra at du vil siden du i hele tatt er aktiv på forumet) bør du kunne argumentere saklig og unngå disse høyst umodne kommentarene.

Hahaha, jeg har sagt like mye som alle andre har.

 

Og pisspreik, nevn en ordentlig ting som er pisspreik.

"Pisspreik" kan f.eks. være personangrep (fitte, barnerumper, osv.) eller påstander uten grunnlag eller argumenter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...