Gå til innhold

Min account er stengt, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ville vanligvis ikke postet et problem som det her på hw.no, men nå ser jeg ikke mange andre løsninger.

Jeg kjøpte (som mange andre) spillet på første dag og opplevde enorm lag når jeg prøvde og registrere. Man måtte bare skrive inn infoen på nytt og på nytt og håpe at det gikk.

Dessvere glemte jeg og skiffte Expiration Date på kredittkortet fra den 1 2005 til den korrekte, akkuratt den gangen jeg endelig klarte det. Grunnet laggen bestemmte jeg meg for å vente til gratis måneden var over før jeg fikset den lille detaljen. På fredag fikk jeg en lite hyggelig beskjed om at "My prepaid time had been used, and you have to buy more.." Jeg gikk inn på manage account og skrev in riktig detaljer.

Men en ting jeg fant merkelig var at payment history ikke viste noen spor av første registrering. Uansett dukket den nye opp og den var "Pending" Jeg gikk lykkelig tilbake til spillet, for sp og bli skremt neste dag av den samme beskjeden:"My prepaid time had been used, and you have to buy more.."

Nok engang var det ingen spor etter mine tidligere betalinger..

Jeg prøvde og registrere meg på nytt men nå var kortnummer og verificaton code invalid. Jeg sendte mail til Blizzard tech support, og prøvde og ringe dem. (men den var stengt på grunn av overbruk eller noe..

I går prøvde jeg bare og registrere kortet på nytt og det funka! JEg begynnte og spille igjen.( betaling pendet)

Men i dag får jeg den samme jævla beskjeden! javascript:add_smilie(":wallbash:")

:wallbash:

Det er ingen måter og kontakte blizzard på.. og jeg vil spille!

Jeg tror personlig ikke at det med feil dato på kortet ikke har noe og si, men jeg syntes jeg bør nevne det.

Jeg er helt sikker på at jeg har penger på kontoen..

Hva er så problemet?

Noen ideer om hva jeg bør gjøre?

Tusen takk for alle svar

Hilsen fustrert wow spiller.. :wallbash:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hatt dette problemet siden Fredag sist uke, startet med den nye patchen.. Har ikke kunnet spillt på 6!! dager, faen til svindel skal man lete lenge etter :realmad:

Og det hjelper ikke å adde en ny "payment method" siden alle de gamle er forsvunnet og jeg da må betale 300kr extra.. 200kr måned er "litt" overpriset for min del :roll:

Fikser de ikke dette snart, må jeg slutte med det beste spillet jeg noen gang har spillt! Veldig kjekt..

Edit: Postet forøvrig en post på wow-europe forumet om nettopp dette problemet (frozen account), og svaret jeg fikk var at jeg måtte ta dette på telefon eller mail, og at de ikke kunne gjøre noe på forumet (som de gjorde siste jeg hadde dette problemet!) Og etter det jeg har hørt er det null poeng i å ringe dem, da du ender med å sitte på telefonen hele dagen, eller at du får snakke med en inkompetent tulling :roll:

Jeg venter i spenning på svaret på mailen jeg sendte (som ble delayed seff..)

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

Da jeg sendte min mail fikk jeg først melding om at: Delivery to the following recipients has been delayed.

Og i dag

Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to connect successfully to the destination mail server.

:realmad:

Endret av Do_the_Bender
Skrevet
kjøp ett jævla pre-paid card da for faen!...mitt bankkort funka heller ikke! det er sikkert bare det at kortet deres er homo!

Bwahahaha, din sopp!

KORTET DERES ER HOMO

Skrevet (endret)

Håper ikke du er født i 72 wowgamer, syntes synd på deg hvis du er :!:

Tror du VIRKELIG jeg gidder betale de 500kr for 5 måneder, tror du jeg er dum? Dette er en prisippsak, blar faen meg ikke opp penger for en tjeneste jeg IKKE får.. Og har lest maaange som har samme problem med gamecards.

Edit: Er kortet mitt homo :!: :!: Good one :ohmy:

Eller? :roll:

Endret av M@R7!N
Skrevet

dårlig kundesupport?

nja, vil heller si ekstrem overbelastning.

det vil være som å si at crew på TG er inkopetente 14 årige nabber fordi du ikke har nett første dagen

Skrevet

Ja, du troller som en mildt tilbakestående fjortenåring, derfor håper vi for din og andre skyld at du ikke faktisk er født i 72.

Skrevet

Bare for å oppklare. Blizzard trekker IKKE penger hver gang du legger inn kredittkort-opplysninger, men på en fast dato hver måned. Blizzard har også hatt enorme problemer med betalingsserverene, slik at kredittkortopplysninger har blitt slettet fra kontoer. Har sjedd med meg 4-5 ganger, men det har virket å legge inn opplysningene på ny. PGA et dårlig system blir kontoen din fryst når blizzard sletter kredittkortopplysningene.

Skrevet

Har du VISA kort. Da mener jeg skikkelig visa, ikke sånn ungdoms-visa eller noe.

Tastet du korrekt sikkerhetskode? Brukt visanummer og ikke kontonummer.

Faktisk veldig vanlige feil som folk gjør. =)

Mvh ZxL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...