Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever desverre audacious som for "treigt" på spillelister over 5-6000+ tracks, så derfor går det i BMP og alltidfungerende VLC her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig ser det forøvrig ut til at videoplayback under aiglx/compiz er fiksa, ved video-pluginen i compiz 0.5 (unstable). Krever noe endring i videoklientene dog, men en patch er allerede laga for mplayer.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Judofyr: Du er klar over at du mangler en 'n' i Archlinux linken din i signaturen? :)

Skrevet
I disse påsketider er det ikke bare jesus som dauer og gjenoppstår.

http://www.pidgin.im/index.php?id=177

8332810[/snapback]

Titt to poster over din post.

8333465[/snapback]

:mad: - vil ikke :mad:

får håpe pidgin får støtte for offline messages aka msn protokoll 13 etterhvert. Det er det som mangler for min de, i tillegg til bedre støtte for sending av custom emoticons.

Skrevet (endret)
får håpe pidgin får støtte for offline messages aka msn protokoll 13 etterhvert. Det er det som mangler for min de, i tillegg til bedre støtte for sending av custom emoticons.

8333542[/snapback]

Offline messaging burde vel ikke være så vanskelig å støtte, eller? Ikke at jeg bruker det selv, men det hender noen andre sender til meg. Da er det litt kjipt at jeg ikke får dem. Så kanskje jeg logger meg på en windows-maskin en uke seinere og får meldinga, men da er det litt seint :p

Bortsett fra det, savner jeg veldig lite fra Microsoft's klient. Jeg savner hvertfall ikke Winks og annen drit!

Endret av Langbein
Skrevet

Utviklerne sier jo selv at utviklingen har gått litt treigt mens de ventet på en avklaring på AOL-saken... Blir nok bedre på alle områder etterhvert.

Jeg savner støtte for to-veis videokonferanse.

Skrevet

kjører siste svn snapshot av Gaim her, ikke mye er gjort så langt enn skikkelig støtte for lyd og noen forbedringer i gui og windows live messenger brukere kan se kontakt bildet mitt.

Skrevet

Onyx: Jada, i hvert fall skriftlig. Begge to bruker vel MSN Messenger-protokollen til Microsoft i mer eller mindre grad de klarer å støtte de features MS finner på. (Et annet spørsmål er også hvorfor klarer ikke Live Messenger-brukere å snakke med meg over Jabber? Svar: MS digger vendor lock-in.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...