Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet om det finnes en grei oppgave planlegger/kalender til Linux?

Tenker altså på noe som man skriver inn hva man skal gjøre, hvilken dag og klokkeslett i. Noe lignende I-call i mac.

6736309[/snapback]

Funker ikke Mozilla Sunbird til det, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal laste inn nye skinns til aMSN. Fant skinnet og har lasta ned til skrivebordet. Nå trenger jeg bare å legge det i /usr/share/amsn/skinns mappa. men når jeg prøver å gjøre dette sier systemet at jeg ikke har rettigheter til å gjøre dette. brukte arkivhåndteringsverktøyet. noen kan hjelpe?

Skrevet

Du kan vel bare pakke det ut under /home/brukernavn/.amsn/Skins.

.amsn ligger i en skjult mappe. Åpne nautilus (filbehandleren) eller "home" og trykk ctrl + H. Finn fram .amsn/Skins og pakk den ut der.

Skrevet

Da er Slackware 11.0rc3 ute, ble veldig mange RCer denne gangen (mulig det kommer en til). En av de største nyhetene i rc3 er at 2.6.17 har blitt flyttet fra /testing til /extra.

Skrevet
Da er Slackware 11.0rc3 ute, ble veldig mange RCer denne gangen (mulig det kommer en til). En av de største nyhetene i rc3 er at 2.6.17 har blitt flyttet fra /testing til /extra.

6739709[/snapback]

Jeg synes det er fint at Pat prøver å luke ut så mange feil som mulig slik at 11.0 blir så stabil som Slackware er kjent for å være. Det er noe av grunnen til at mange velger Slackware fremfor andre linux-distroer, på grunn av at Slackware både er en lynrask og stabil distro.

Skrevet
Gjør akkurat det samme, men dropp alt som har med nVIDIA å gjøre.

6741751[/snapback]

og så kan det nevnes at compiz funker mye bedre med aiglx på Intel kort, det er iallefall mi erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...