Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Vet ikke om det går, mulig det er en firefox extension. Men du kan åpne pdf'er i google docs. Det fungerer omtrent på samme måte. Jeg har sett en extension som automatisk åpner pdf linker i Docs.

Takker, den fungerte veldig bra (i utgangspunktet).

Dessverre fungerte det ikke der jeg trenger det mest, via Fronter. Er vel fordi Docs ikke får tilgang til dokumentene :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nyhus: Var det siste ubuntu du hadde problemer med å boote?

 

Jeg har prøvd tre ulike 9.10-baserte distroer nå, og ingen av dem vil boote. Jeg har prøvd to ulike usbpenner (laget med unetbootin) på tre maskinr. Jeg får en syslinuxbeskjed som er så kort at jeg ikke rekker å lese den, før skjermen blir blank, og der blir den stående. slax, arch og absolutt alt annet booter fra begge usbpennene. Nesten så jeg tenker at noe må være alvorlig galt et sted...

 

De tre jeg har prøvd er ubuntus eget mini image, mythbuntu og cbmx live. Skjønner ittno' :S

Lenke til kommentar
Noen her som bruker Wimp? Har prøvd å installere det tusen ganger nå. Står på siden at hvis man har installert Wimp så vil det komme opp Start Wimp, men det står bare Installer Wimp. Ei heller finner jeg noe ikon på skrivebordet eller startmenyen.

 

Fungerer utmerket her.

Går inn på nettsiden, og så installeres adobe air, så måtte jeg logge inn og ut på siden, og da installerte den wimp andre gangen (måtte trykka ja at jeg ville installere dette usignerte programmet elns)

Lenke til kommentar

At NRK går over til OpenOffice har vel ikke den store betydningen for deg og meg.

Dette avsnittet derimot;

På lyd og bilde har vi fått utsettelse, men det er gjort et vedtak om at vi skal over på H.264 for video i neste versjon av NRK Nett-TV – som vi er full gang med.

Det var jeg ikke klar over, men det høres meget bra ut :)

 

Edit: er det fremdeles flashplayer-nonfree som er den beste flashavspilleren?

I 9.04 var den dårlig, i 9.10 er den nærmest ubrukelig :/

Endret av cp-nilsen
Lenke til kommentar
At NRK går over til OpenOffice har vel ikke den store betydningen for deg og meg.

Dette avsnittet derimot;

På lyd og bilde har vi fått utsettelse, men det er gjort et vedtak om at vi skal over på H.264 for video i neste versjon av NRK Nett-TV – som vi er full gang med.

Det var jeg ikke klar over, men det høres meget bra ut :)

 

Edit: er det fremdeles flashplayer-nonfree som er den beste flashavspilleren?

I 9.04 var den dårlig, i 9.10 er den nærmest ubrukelig :/

 

Den beste jeg har funnet, i alle fall for 64bit :

 

http://profarius.com/content/64bit-java-flash-deathroll

 

Potlatch (openstreetmap) funker, og flashvideoer funker som regel greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...