Gå til innhold

Mus/tastatur


Anbefalte innlegg

Skal ha meg et nytt tastatur/mus.. har endelig innsett at et fire år gammalt keyboard ikke er no tess lenger. En masse smuler og dritt og møkk under knappene.. :grin:

Så må ha et nytt et, men er litt i tvil og derfor lurer jeg på hvilket tastatur jeg bør velge.

 

Når det gjelder mus så trengte jeg egentlig ikke hjelp, går vel for Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 - ps2-versjonen. Hvis det ikke er en masse dritt med den musa da?!

 

Ta gjerne å paste med noen url'er :smile:

 

Hihi..btw. skal vel ha meg no mer ram.. 256ddr ram er jo litt for lite i dag. Tenker jeg slenger i 512 til.. DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2 888,- Hørtes dette greit ut? :smile:

 

 

_________________

"Your balls are shrinking with you,

and the fact that you've got "replica" written on side of your gun, and the fact that I've got "Desert Eagle.50" written on side of mine..should precipitate your balls into shrinking with your presence.Now fuckoff!

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: As}{antii på 2002-07-03 17:51 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: As}{antii på 2002-07-03 18:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-04 04:11, øsse87 skrev:

Du bruker vel USB på musen vel ?? Alvorlig talt, desuten hvis du skal bruke PS2 trenger du et adapter i tillegg.


 

Hvorfor i all verden skal du "sløse" en USB port på musa? Hvis PC'en din har en PS2 port så bruk denne! USB-mus gir IKKE bedre resultat, men er beregnet på fremtiden / maskiner uten ps2.

Lenke til kommentar

1. bah, seff er det bedre med USB enn ps2. Selv om du setter opp oppdateringsfrekvensen på ps2porten så kommer du ikke opp til usb-speed. Dessuten er det mer slit å kødde med ps2rate, kan føkke opp musa med det også.

 

2. IKKE kjøp trådløs mus, de er utrolig trege og spiser batteri

 

3. Hvis du MÅ bruke ps2 kan du sikkert klare deg med ei billig og grei logitech-mus.

 

4. Trådløst tastatur er knall, men er ganske dyrt. Etter at mitt trådløse logitech-tastatur døde, kjøpte jeg meg et logitech-tastatur til 170,- og det fungerer like bra...men det er kult med 10-15 meter range på et trådløst uansett:)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-04 08:28, Nazrac skrev:

Quote:


Den 2002-07-04 04:11, øsse87 skrev:

Du bruker vel USB på musen vel ?? Alvorlig talt, desuten hvis du skal bruke PS2 trenger du et adapter i tillegg.


 

Hvorfor i all verden skal du "sløse" en USB port på musa? Hvis PC'en din har en PS2 port så bruk denne! USB-mus gir IKKE bedre resultat, men er beregnet på fremtiden / maskiner uten ps2.

 

Hva har du av usb utstyr som krever så mange porter da? De fleste nye hovedkort har minst 4 usb porter.

Og helt nye hovedkort kommer uten PS2, paralell og seriell porter. Mindre konflikter, mindre slit:)

 

USB!

Lenke til kommentar

Musa er bra.

Kjøp dette tastaturet : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl .

Det er seriøst drit digg å skrive på. Man hører nesten ikke at man skriver :smile:

 

_________________

*Intel Pentium 4 2,4Ghz 533FSB*

*Abit IT7 MAX*

*1GB DDR-RAM PC2700*

*ATI Radeon 8500*

*Soundblaster Live Value!*

*Windows 2000*

*Telenor ISDN 64k/b-sec*

 

[ Denne Melding var redigert av: ahpadt på 2002-07-04 12:21 ]

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært veldig glad i Logitech sine tastaturer, synes de har en ekkel tast-følelse... Selv bruker jeg tastaturet på min bærbare, Dell Inspiron 5000e, det er utrolig behagelig å skrive på, det beste jeg har vært borti; problemet er jo dog at du ikke får det uten PC :smile:

 

Keytronic sine tastaturer har jeg også trivdes ganske godt med... Dell Mechanical er også utrolig bra, men er ikke veldig lett å få tak i.

 

Ellers hvis du er fornøyd med det tastaturet du har, bør du vurdere å bare rense det, i stedet for å kjøpe nytt. Det er ikke så mye tid som skal til, hvis du først setter deg ned og gjør det... Mange ser på tastaturer som forbruksvare - billige tastaturer er det, men dyre tastaturer som Dell Mechanical, Tandberg etc, som gjerne koster vel 1000 kr med ledning, kan nesten ikke erstattes når du har vent deg til dem...

Lenke til kommentar

sitter på et Logitech Internet Navigator akkurat nuh! det var ganske ulikt mitt gamle Yakuma tastatur, men etter 2 timer, var det genialt behagelig å skrive på. og så mange programerbare funksjons knapper...media området på toppen er genialt...(synd det ikke er volum hjul, som på det svarte, det er forresten helt likt utenom at det har to knapper til volum, istedet for hjulet...)

 

Jeg har også en Logitech Mouseman Dual Optical, jeg har ikke helt bestemt meg om denne er bra eller ikke, jeg må bli vandt til formen først...

 

alt er USB, med PS/2 opsjoner :smile: og ikke trådløst...

 

USB keyboard is a bitch!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...