Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ååh, var ekkelt å sitte på første rad på top gear live showet i kveld pga pyroteknikernes påfunn med flammekastere rett foran meg :p Ble grilla i panneluggen av de flammene..

 

Men showet i seg selv var helt fantastisk. Teit humor akkurat som vi kjenner igjen fra TV, og det er det jeg betalte for :p

Lenke til kommentar

Enda jeg har sett det meste før fikk jeg gåsehud i hvertfall 20 ganger. Jævelig harry når man tenker seg om, men gud som jeg elsker det! Lukten av bensin og svidd gummi :love:

 

Lo jævelig godt av Jeremy sin reaksjon når han spurte en i publikum hva han kjørte og han svarte "I walk.."

Lenke til kommentar

Det meste som er harry er jo morro. Heller et "harry" publikum enn masse klyser uten peiling som ikke vet å sette pris på showet.

 

Var selv på fredagen. Var ekstremt morsomt da de hadde linet opp en del sportsbiler og Clarkson spurte en tilfeldig fra publikum om hvilken bil han helst ville hatt. Til dette svarte vedkommende (som jeg tror må vært en polakk): "I have a Ford Transit". :mrgreen:

Lenke til kommentar

Ja, det er for dårlig, men ettersom jeg har forstått det er det stort sett innenfor virkelighetens rammer ting utføres. Selvom noe er staget har man regnet ut mulighetene for hvordan det ville utarte seg i virkeligheten etc. Det gjør de i alle fall på challenges.

 

VG om saken

 

Forøvrig fantastisk av May og Clarkson:

 

"James May beskrev den meksikanske maten som oppkast med ost på, og Jeremy Clarkson skal ha sagt at de neppe kom til å få klager på det de sa, fordi den meksikanske ambassadøren satt sovende foran TV-apparatet."

Lenke til kommentar

Nå burde det være tydelig for enhver at TG ikke driver med noe i nærheten av objektiv forbrukerjournalistikk. Jezza er ofte vel negativ mot biler de fleste av oss ville gitt venstre testikkel for å ha i garasjen, men det tikker ikke inn mange søksmål fra Ferrari, Bentley og lignende av den grunn. Det er ikke tørre tester som presenteres, og jeg vil tro programledernes generelle holdning mot el-biler er mer negativ for Tesla enn en helt tydelig skriptet test. Og for the record: Det er sjelden slik TV-underholdning IKKE er skriptet. All god spontanitet er planlagt, som det heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...