Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Lovlig, på nett, fra USA? Hahahahahahah, good one :p

Skrevet (endret)

Ja, de er ikke spesielt glad i å dele med omverdenen de som bor rett over fjorden! Men, hadde et lite snev av håp likevel.. :p

Piratbukta er ikke et alternativ nei. :p *kremt*

Endret av Kongklykken
Skrevet

Hva synes dere om Top Gear Australia da? :p Det er temmelig lættis etter min mening, ettersom det virker som de "prøver for hardt".. Dog, helt ok underholdning mellom UK-sesongene.

Skrevet

Top Gear US var litt kleint. De manglet kjemien vi har med Clarkson, Hammond og May, og scenen der de snakket virket scriptet.

Den kjemien kommer vi ikke til å se i noen andre varianter enn orginalen, uansett hvor mye de prøver.

Må si jeg faktisk likte TG AUS S03E00, hvor de ble gitt challenges av britene. Kommer dog ikke til å se noe mer.

Skrevet (endret)

De sier det ganske godt i originale Top gear: "you cant fake this", og det er akkurat det de andre top gearene prøver å gjøre.

Dere som har sett US, er det bedre eller verre enn Australia?

Endret av -sparks-
Gjest Slettet+127836
Skrevet

Verre mener jeg, Top Gear AUSSIE edition tok seg opp i tredje sesong. Det virker som om de tre nye programlederene passer bedre sammen.

Skrevet

Verre mener jeg, Top Gear AUSSIE edition tok seg opp i tredje sesong. Det virker som om de tre nye programlederene passer bedre sammen.

Mener det samme. :) Dog, det kan ikke måle seg med UK for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...