Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
for en episode! Jeg følte jeg var helt med i spillet... kjente jeg ble riktig sliten når de snakket om at de ikke fikk luft osv... og i begynnelsen når Hammond hadde det jækla innsektet i bilen begynte jeg nesten å slå rundt meg selv! :p

Noe av det samme her. Jeg har veldig høydeskrekk, og å se Clarkson stå helt der på kanten var ikke spesielt koselig, satt med anspente muskler ^^

Lenke til kommentar

Dette var immense. Elsker denne serien - om mulig - enda mer etter denne episoden. Ikke så mange lattermoments slik det var i Afrika og spesielt i USA-touren, men episoden var fantastisk på sin egen måte. Synes synd på dere som så denne i SD. Med en så flott natur som det ble reist igjennom måtte denne specialen sees i HD. Skal se om jeg kan få den ned i 1080i i morgen. Nå gleder jeg meg til neste søndag. :D

 

Forøvrig så var scenen der med Jeremy utpå kanten av stupet der virkelig nervepirrende, slik flere av dere sier. Hater høyder selv så var ganske anspent der ja. :p Og insektet inni bilen til Hammond var også et grufullt øyeblikk. Begynte å se rundt i rommet og tok beina opp fra gulvet da. :p

 

 

James May: "I'll cut your fucking head off"^^

Lenke til kommentar

Virket ikke helt tilfeldig nei.

Forøvrig utrolig god episode, glad jeg ventet på 720p fremfor å se SD. Absolutt verdt 2.1GB!

 

I likhet med mange andre var jeg rimelig anspent når Clarkson var helt på kanten av stupet. Musikken var bra og passet veldig godt, var et par ting som virket scripted - f.eks. at båtfolkene dro med en gang og de måtte slite med å ta de av (sikkert meningen), Clarkson som lagde minnemerker til Hammond og May samt slutten som Kiire påpeker.

Lenke til kommentar
Var det bare jeg som syns at det så veldig planglagt ut at Hammond glemte å sette på bremsene i slutten? :p

 

Jeg også regnet med det var planlagt ja, selv om jeg ikke så helt grunnen til hvorfor de ville gjøre det.

Turen var ferdig og de skulle bare ned siste bakken, så eneste grunnen jeg ser til at de valgte den måten å ta bilen hans ut på må ha vært at den ikke var forsvarlig å sette utfor med.

Den virket jo som den etterhvert ikke hadde mange fungerende funskjoner igjen den bilen hans :p

Lenke til kommentar

I og med at bilen bare hadde framhjulstrekk og sleit med dårlige bremser hele turen, var det nok ikke så rart de ikke kjørte den ned.

 

Men må si jeg synst denne sesongen har bært preg av å være litt for scriptet. Altså den har kanskje ikke vært mer scriptet enn tidligere, men det skinte liksom mer igjennom. Mener de bare kunne sagt at bilen ikke var kjørbar ned den sanddyna og ferdig med det, istede for noe dårlig gjennomført uhell.

 

Men alt i alt synst jeg det var en kjempe episode! :) høydepunktet var definitift når May gikk løs på Clarkson med machette! :p

 

Noen som hvet sånn ca når neste sesong starter?

Lenke til kommentar
for en episode! Jeg følte jeg var helt med i spillet... kjente jeg ble riktig sliten når de snakket om at de ikke fikk luft osv... og i begynnelsen når Hammond hadde det jækla innsektet i bilen begynte jeg nesten å slå rundt meg selv! :p

Noe av det samme her. Jeg har veldig høydeskrekk, og å se Clarkson stå helt der på kanten var ikke spesielt koselig, satt med anspente muskler ^^

Har aldri hadd et problem med høyder, men der kjente jeg det gikk litt rundt for meg!

 

Knall episode! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...