Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venter fortsatt på et Russland race jeg, lyst til å se Top Gear gutta krysse den store bjørnen. Blir vel dog kanskje ikke flere store race denne serien? :(

 

Christmas special, det sies at den skal være bedre enn vietnamepisoden, som er en av de bedre i mine øyne :)

Nice! Er det noe info om hvilket land de skal dundre gjennom? :)

Lenke til kommentar

Hihi, oppdaget noe morsomt for ekstreme Top Gear-fans. Hammond ertes jo ofte for at han ikke spiser fisk, og i flere episoder nekter/vrir han seg unna å spise fisk. Men under episoden de er på eurostar (TGV vs DB9-ep) spiser jaggu meg Hammond rå laks -- det er jo ikke akkurat det første man prøver om man ikke liker fisk :p

Lenke til kommentar

På Wiki står det nå at Bolivia special sendes 27. des, og noen på finalgear sier at den er på 75 min.

Det at Richard holdt på å dø på turen gjør det mer spennende også...

http://www.orange.co.uk/entertainment/tele...v2ndrow1ststory

No! Ikke igjen! Kommer jo ikke til å leve Top Gear ut han :(

 

 

Forskjellen er at han denne gangen ikke ble skadet. Og siden du faktisk har sett ham presente showet, så er det ingen fare for at han forsvinner. Spesialen og selve innholdet i programmene er tatt opp før de står i studio.

 

Lenke til kommentar
Det jeg liker med specials episodene er at det er veldig lite scriptet, de blir droppet av med noen kroner og et produksjonsteam som ikke hjelper noe serlig til hvis ikke de trengs.

 

Tviler dere så les bøkene til Hammond :)

 

Det stemmer nok bra på mange av de, men Vietnam-specialen virket veldig scriptet i forhold til de andre.

Lenke til kommentar
Høstsesongen har egentlig vert litt skuffende så langt. Litt for mye umoden Brainiac og litt for lite av den mer voksne småertingen mellom de 3. Gleder meg uansett til å se hva de får til i spesialen denne sesongen.

 

Må huske på at de kan ikke fotsette utviklingen fra de tidligste sesonger i all evighet heller da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...