Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I følge Clarckson i slutten av forrige program sendtes den 21:30 norsk tid.

Hvor har man 00:30 tiden fra?

Fordi det står på bbc sine sider at den sendes kl 22.30 i england. Dvs 23.30 norsk tid. Varer en times tid. Ferdig omtrent 23.30 eller 24.30 norsk tid.

 

unasett ligger den ute i xvid nå, ble lagt ut for 40 min siden

Tror nok den er fake...

 

 

 

Dobbelsjekk her...

Endret av Teac
Lenke til kommentar
So, show 4 in the current series has been recorded and there are two important things you need to know about it.

Firstly, it is on at 8:30pm this Sunday. That’s 8:30pm. Not nine, not eight, but somewhere in between.

http://transmission.blogs.topgear.com/

 

Når Clarckson i tilleg sier at det sendes da i forrige program er det jo merkelig om de endrer tidpunkt uten å nevne det.

Går ikke akkurat unna med xvid versionen, men om noen har fått den ned og kan bekrefte den er reell hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
So, show 4 in the current series has been recorded and there are two important things you need to know about it.

Firstly, it is on at 8:30pm this Sunday. That’s 8:30pm. Not nine, not eight, but somewhere in between.

http://transmission.blogs.topgear.com/

 

Når Clarckson i tilleg sier at det sendes da i forrige program er det jo merkelig om de endrer tidpunkt uten å nevne det.

Går ikke akkurat unna med xvid versionen, men om noen har fått den ned og kan bekrefte den er reell hadde det vært fint.

Ja, det er sant. Men tviler på at "tvkalenderen" på nettsia deres er feil. Den xvid saken må ho bare være juks.

Lenke til kommentar

Laster ned en version nå , er på 1.34Gb. Så langt det jeg har sett av den ep gjennom Vlc så virker det som om det er den ekte. Hastigheten er derimot ikke stort og skryte av 70Kb/s

 

Er også en Xvid version fra Fov ute, denne tror jeg er fake. 3 ulike Antivirus prog's går amokk når jeg prøver og laste den ned så tror dette er fake, det at den ble lagt ut på nettet for 3dager siden støtter dette.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Det må det jo være.

 

BMW X5 M og Audi Q7 V12 tdi er for store, vulgære og meningsløse. En 5.0 liter 510-hesters Range Rover er greit. Den er jo også tilgjengelig med diesel. Hvorfor nevnte han ikke at både X5 og Q7 finnes med mindre dieseler? :roll:

 

Og når han skal ha et dragrace med X5en så velger han en Jaguar av alle ting. Jeg må si jeg blir litt lei av patriotismen av og til.

 

Anyway, dette er bare småplukk, top notch episode :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...