Gå til innhold

Katter på flasker


Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg fikk denne mailen fra en kompis den 30 mars.

''et er bare 18 linjer å lese... vær så snill og les gjennom og send videre! En hjemmeside som vi klarte å stenge for ca. ett år siden, er nå tydligvis tilbake igjen. Vi SKAL få bort denne siden enda en gang! En japaner i New York holder på å avle og selge katter som kalles for BONSAI CATS. Det høres jo i og for seg fint ut, kanskje, om det ikke hadde vært for at disse kattene, som blir gitt et muskelavslappende middel, puttes i en flaske, og blir stengt inne i flasken hele livet!! Kattene blir matet gennom ett rør og har en liten slange for avføring. Kattens benstruktur former seg etter flasken etter hvert som den vokser, og former seg etter flaskens form. Kattene får aldri sjanse til og strekke på seg. De blir brukt som orginaleog eksklusive pyntegjenstander. Disse umenneskeligheter er siste trend i New York, Kina, Indonesien og New Zealand. Hvis du klarer det, så kan du ta en titt på www.bonsaikitten.com/bkmethod.html eller se metoder som brukes for å trykkeinn kattungene i flasken. Protestlisten MÅ oppnå 500 så vær så snill!!!! kopier (lag altså en ny mail, kopier inn denne teksten og skriv ditt navnet lengst nede på siden) og send til ALLE du kjenner. Om du ser at den har oppnådd 500 navn så send mailen til:




Jeg har ikke skrevet meg på enda, men jeg lurer på om dette kan være en tidlig april snar?
Hva mener dere om saken?

Endret av Quote
Fjernet navn. Quote, mod.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg hadde turt å drepe, sett disse Bonsaikitten folka hadde jeg ikke nølt jeg hadde kjørt inn en stark høyre og et knespark i midten og stappa karen i en liten glassting, hadde Hitler levd hadde jeg sagt at Bonsaikitten-mannen var Homofil. :mad::mad::mad::mad:

Lenke til kommentar
Hvis jeg hadde turt å drepe, sett disse Bonsaikitten folka hadde jeg ikke nølt jeg hadde kjørt inn en stark høyre og et knespark i midten og stappa karen i en liten glassting, hadde Hitler levd hadde jeg sagt at Bonsaikitten-mannen var Homofil. :mad::mad::mad::mad:

Oh noes!11 Noen lagde lzzm en køddesite på teh' Inntarrnett! La ozz drpe dm!

Lenke til kommentar

Problemet er at det er bevist at mange blir påvirket av slike ting (mange sprø folk der ute). Undrer meg over hvor mange katter som er blitt utført for grufulle eksperimenter på grunnlag av at noen vil prøve ut det siden anbefaler de å gjøre. Det er faktisk guider der til hvordan du former en katt firkantet blant annet, og de påstår til og med at katten ikke lider noen nød av det.

 

Så selv om siden er en spøk, er det dyremishandling uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...