Gå til innhold

Tekst til film!

VTW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en nett-side der man kan laste ned tekster til filmer hvis man har filmen? Jeg har ørt at DivX har denne tjenesten. Men jeg fant det ikke. Noen forslag?

PS. Jeg har en grease-film som jeg gjerne vil ha tekst til!

PPS. Til alle moderatorer. Hvis denne også er feilpostet. Kan dere da si meg hvor den skal. Og istedet for å låse den, kan dere vel flytte den. Jeg la den først i søppla slik at den ikke skulle "skade" noen. Jeg trenger svar på dette!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
de andre trådene dine ble vel kansje stengt fordi dette ikke er helt lovelig, og derfor ikke lov å diskutere her på forumet heller.

Det er vel lov å laste ned en tekst til en film som bare har engelsk og tysk tekst? Dessuten synes jeg godt moderatorene kunne gitt meg en grund før de FLYTTET den!

Skrevet
en god grunn for å flytte den er vel fordi den er feilposta ;)

Jeg vet det. Men hvor skal den være da?

Skrevet

Når filmen er lasta ned ulovleg bryter det mot retningslinjene, og sidan du er så flink til å faktisk skrive kva film det gjelder også så kan eg ikkje anna enn å stenge denne tråden grunna brudd på retningslinjene punkt 8, hjelp til warez/piratvare.

Siterer retningslinjene.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...