medisterpus Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Det står i beskrivelsen at Far sight har rekkevidde på 50000 yards. Jeg har bare klart å få den til å fungere "så langt øyet kan se", eller i minimapen. Jeg har ikke fått til å bruke spellet på områder i det store kartet. I praksis vil dette si at rekkevidden er langt kortere enn oppgitt. Noen som har fått det til å fungere over lengre avstander? Endret 31. mars 2005 av medisterpus
haarod Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Har aldri prøvd lengre enn minimap i og med at jeg ikke vet hvordan.
MrLee Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 det er nok rent praktiske årsaker til at du ikke kan bruke den over lengre avstander..i.e. at du ikke kan se lengre o.s.v. det blir det samme som å si at en AG3 har en rekkevidde på over 3km... (ja, men den er bare praktisk brukane på ca 800m)
Taykun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Er likevel litt lame hvis det står 50000yards, at den kun kan brukes innenfor minimapens rekkevidde.. da burde de iallefall skifte tooltipen eller noe.,
Omar Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Er likevel litt lame hvis det står 50000yards, at den kun kan brukes innenfor minimapens rekkevidde.. da burde de iallefall skifte tooltipen eller noe., Det vil si, den er brukbar overalt du kan bevege musa over landskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå