Gå til innhold

Ble du syk på/etter The Gathering ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe morsomt og lese dette.... hehaeha klart man blir syke på ett sånt lan , med 5000 stk ca og masse svette og massa busselusker så må det bare smitte.. latterlig og lese dette :p!!!! heaheha :dontgetit:  :tease:  jeg var ikke der heldigvis...... tg er for oppskrytt!! min mening da..

Så du har vært på tg før?

Han er vel ikke gammel nok.

Lenke til kommentar
hehe morsomt og lese dette.... hehaeha klart man blir syke på ett sånt lan , med 5000 stk ca og masse svette og massa busselusker så må det bare smitte.. latterlig og lese dette :p!!!! heaheha :dontgetit::tease: jeg var ikke der heldigvis...... tg er for oppskrytt!! min mening da..

Tre en genser over hodet, så du ikke ser noe. Så går du mot lyden av trafikk
Lenke til kommentar
Skam dere (nesten) alle gutter!

 

jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT!

Det er FEIL.

Jeg gikk på samme do under hele tg. Der skiftet de såpa 2 ganger daglig.

En god venn av meg pratet med en som var med på å arrangere tg når tg var over. Mulig det er:

gutter: 11

Jenter: 3

 

Men poenget er det at det var veldig få av guttene som vaskte seg på hendene. Nesten alle bare gikk ut av døra uten å se på vasken en gang....

Lenke til kommentar

når jeg var på tg ( i fjor, kunne ikke i år pga null penger ) så måtte jeg sykemeldes i en uke etterpå. gikk på så mye koffein at jeg hadde hoppende blodtrykk og av og til hjerteklapp.. tok masse blodprøver og greier..

 

red kick/bawls/Penguin caffinated mints osv er ikke å anbefale i for store mengder..

 

ellers er dasstingen noe som er ekkelt på tg. alle skitne folkene.

Lenke til kommentar
Jeg er personlig fortsatt helt sikker på at guttene brukte mer enn 11 såpegrier.. for jeg så de skiftet mange ganger.. Er bare rykter

Jeg fløy på do så ofte at jeg bruke vel en hel dispenser alene, så 11 er vel litt underdrevet. Men den tørkepapir-maskinen er noe av det mest idiotiske jeg har sett. 10 ark i minuttet er ikke akkurat noen verdensrekord.

Lenke til kommentar
Jeg er personlig fortsatt helt sikker på at guttene brukte mer enn 11 såpegrier.. for jeg så de skiftet mange ganger.. Er bare rykter

Jeg var vitne til 5 såpebytter, og jeg hadde dass på hotellet og var på dass på tg 5 ganger. Garantert ha byttet mer enn 11 ganger , med mindre 1 såpe -enhet = 1 tonn , eller 1 m³ som igjen er delt inn i 100 såpeflasker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Men poenget er det at det var veldig få av guttene som vaskte seg på hendene. Nesten alle bare gikk ut av døra uten å se på vasken en gang....

Jeg fikk ikke det intrykket :) Virket som de fleste vasket nevene. De som holdt på å glemme seg mottok nok stygge blikk til at de snudde og gikk mot vasken igjen :)

 

Men syk ble jeg uansett, selv om jeg dusjet hver dag og holdt meg reinslig ^^ Må være lite søvn + pluss at jeg ikke spiste annet enn den hamburgeren og drakk noe annet enn cola light ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...