Gå til innhold

Ble du syk på/etter The Gathering ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynte vel kanskje på fredag, men på lørdag kveld ble jeg litt skjelven og etterpå fikk jeg feber og en voldsom hoste. Er fortsatt ikke frisk, og lurer på om det er lungebetennelse jeg har fått etter alt støvet jeg pustet inn i Vikingskipet (dersom det er mulig da). Hvis det ikke bedrer seg i løpet av uken får jeg ta en tur til legen.

Endret av eught
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skam dere (nesten) alle gutter!

 

jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT!

:sick:

:!: Jeg brukte hvertfall masse såpe når jeg vasket hendene mine etter jeg hadde vært på do og sånt. :p Jeg er frisk som en fisk også.

 

 

 

edit: innlegg nr. 1000 :w00t:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

bare opplyse om att dusjen ble brukt 3 ganger, og såpen ble brukt hver gang etter jeg lufta loffen. Og dørhåndtaket på doen ble ikke brukt med mindre jeg glemte meg (masse magesyke i fjor etter at folk ikke vaska seg på henda så kom vi "reine" folk etterpå å tok i dørhåndtaket før vi spiste burger ol. og blei sååååå magesyke, slapp den jeg da heldigvis)

 

Men sov veldig lite ja, aldri sovet så lite tror jeg tipper 8 timer sammenlagt... han på ene sida mi dusja 1 gang maks. da, kanskje det var han JEG fikk d fra...

Lenke til kommentar

Gikk litt for mye ute i slapset med joggesko når jeg tømte bilen på tirsdagen + satte opp standen, så jeg viste at jeg kom til å bli syk, men det slo ikke for alvor ut før natt til tirsdag denne uka.

 

 

Nå går jeg og legger meg og prøver å bli frisk til jobben i morgen. Har ikke tid til å være syk nå.

Lenke til kommentar

hehe morsomt og lese dette.... hehaeha klart man blir syke på ett sånt lan , med 5000 stk ca og masse svette og massa busselusker så må det bare smitte.. latterlig og lese dette :p!!!! heaheha :dontgetit::tease: jeg var ikke der heldigvis...... tg er for oppskrytt!! min mening da..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
hehe morsomt og lese dette.... hehaeha klart man blir syke på ett sånt lan , med 5000 stk ca og masse svette og massa busselusker så må det bare smitte.. latterlig og lese dette :p!!!! heaheha :dontgetit::tease: jeg var ikke der heldigvis...... tg er for oppskrytt!! min mening da..

Så du har vært på tg før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...