knutby Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Det er noe rart med steaminstalleringen min. Den legger igjen et vindu på oppgavelinjen som jeg ikke får gjort noe med. Verken venstre eller høyreklikk hjelper. Den bare ligger der og ler av meg Noen som har opplevd noe lignende? Alt funker som normal det er bare irriterende.
Elendil Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Ja har opplevd det samme. Det er irriterende og ingenting hjelper. Har prøvd Lukk mangfoldige gangar.
knutby Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Noen dager etter jeg postet forsvant det plutselig men så kom det tilbake igjen uten at jeg ser hva jeg kan gjøre.. litt rart er det:S
Elendil Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Den dukker opp av og til. Eg får den i steam når eg spiller 1.6.
Glufsa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) *Fjernet, advarsel utdelt* Endret 5. april 2005 av psilocybe
Cursio Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 prøv med down-steam (eller steam down, husker ikke hva den heter), det er mye bedre enn steam og funker å spille på nettet med *stygg link* Ehm! Dette er ikke lov! Les retningslinjene du! *rapportert*
Elendil Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 skjønner ingenting Leser d retningslinjene og nettetikkete så skjønner du det nok.
bomelby Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 har samme "problem" jeg også! utrolig irriterende
KompleX Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 det er ikke noe ulovelig med down-steam Selvfølgelig er det ulovlig.
Cursio Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 det er ikke noe ulovelig med down-steam Når du gratis kan laste gratis ned et spill som blir solgt i butikk og på webshop, så er det garantert et brudd på copyrights. Og hvorfor tror du forumet befinner seg på et russisk forum?
Glufsa Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 det er ikke noe ulovelig med down-steam Når du gratis kan laste gratis ned et spill som blir solgt i butikk og på webshop, så er det garantert et brudd på copyrights. Og hvorfor tror du forumet befinner seg på et russisk forum? takk, nå hvet jeg det. jeg visste ikke at det gikk an å laste ned spill gratis.
Litejk Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 HAHHA LOL Aleksander. haha visste du ikke at det ikke er lov til å ulovlige saker her på forumet! som pirat kopiering Warez,og cracks!! og du kommer med downs steam! haha
Litejk Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 det er ikke noe ulovelig med down-steam Når du gratis kan laste gratis ned et spill som blir solgt i butikk og på webshop, så er det garantert et brudd på copyrights. Og hvorfor tror du forumet befinner seg på et russisk forum? takk, nå hvet jeg det. jeg visste ikke at det gikk an å laste ned spill gratis. ja sikkert! veit godt at du visste det! Skjerp deg! du visste det så visst!! berre innrømm det
KompleX Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det var et par ekstremt idiotiske poster Litejk...
Anbefalte innlegg