Gå til innhold

Mystisk steam vindu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe rart med steaminstalleringen min. Den legger igjen et vindu på oppgavelinjen som jeg ikke får gjort noe med. Verken venstre eller høyreklikk hjelper. Den bare ligger der og ler av meg :hmm: Noen som har opplevd noe lignende? Alt funker som normal det er bare irriterende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager etter jeg postet forsvant det plutselig men så kom det tilbake igjen uten at jeg ser hva jeg kan gjøre.. litt rart er det:S

Skrevet
prøv med down-steam (eller steam down, husker ikke hva den heter), det er mye bedre enn steam og funker å spille på nettet med

*stygg link*

Ehm! Dette er ikke lov! Les retningslinjene du!

*rapportert*

Skrevet
det er ikke noe ulovelig med down-steam

Når du gratis kan laste gratis ned et spill som blir solgt i butikk og på webshop, så er det garantert et brudd på copyrights. Og hvorfor tror du forumet befinner seg på et russisk forum?

Skrevet

Når du gratis kan laste gratis ned et spill som blir solgt i butikk og på webshop, så er det garantert et brudd på copyrights. Og hvorfor tror du forumet befinner seg på et russisk forum?

takk, nå hvet jeg det. jeg visste ikke at det gikk an å laste ned spill gratis.

Skrevet

HAHHA LOL Aleksander.

haha visste du ikke at det ikke er lov til å ulovlige saker her på forumet! :D

som pirat kopiering Warez,og cracks!! og du kommer med downs steam! haha

Skrevet

takk, nå hvet jeg det. jeg visste ikke at det gikk an å laste ned spill gratis.

ja sikkert! veit godt at du visste det!

Skjerp deg! du visste det så visst!! :ermm:

berre innrømm det

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...