Gå til innhold

TG05: Panoramabilde-spesial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som har bært tingene sine inn og ut av skipet over den parkeringsplassen, finner fort ut at det ikke nødvendigvis er så lurt å ta med ting man er veldig redd for.. Derfor tipper jeg at en god del tar med en gammel skjerm som det ikke er så farlig med. handlevognene som er til utlån lager masse riper..

Lenke til kommentar
jeg gikk fra togbanen til skipet, (ca 2km)

 

de lokter fælt her, (jeg har nettopp dusjet) og lufta er dårlig. men alikevel er det litt kjekt, hadde DC funka hadde det vert mye bedre

Ufattelig bra, MagE.

 

Du gir virkelig inntrykk av formen til deltagerne med det innlegget. :!:

 

PÅSKEOPPGAVE:

Hvor mange skrivefeil finner du i MagE sitt innlegg?

Lenke til kommentar

Bråk, lys og svette? - VI HAR JO PARTY HER !

 

Veldig mange har CRT skjermer, kanskje 70%... Slik jeg bruker og trenger skjerm fungerer det bra med biledrørsskjerm. Har en ganske moderne 19", modellen er vel 1 1/2år gammel tenker jeg. Det er kun det siste 3 kvartalene at LCD skjerm hadde vært aktuelt for meg hvis jeg skulle kjøpe ny skjerm. Det er viktig og tenke på at jeg har andre krav til kvaliteter og et annet budsjett. Siden jeg anser skjermens brukstid for over 1år har jeg fremdeles min CRT. Tar du det, har du det - Flott

Dette er egentlig bare off topic, dessverre

Lenke til kommentar

Skulle gjerne vært på TG, men med mine 31 år er jeg nok for gammal til å gli helt inn i miljøet, skulle jeg tro. har f.eks aldri spilt CS i hele mitt liv - og har ingen planer om det heller.

 

Hva CRT vs LCD angår, så driver jeg mye med bildebehandling, og da duger bare ikke LCD. CRT er tingen til slikt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er dumt mange mener de er for gamle, jeg. :(

 

Jeg er her for det sosiale, for å treffe folk fra #hw.no\hw.no, om de er 15 eller 40 spiller ingen rolle, for de har ofte samme interesser som meg, og det er jo da det blir interessante samtaler og slikt. :)

 

Om noen sjekker profilen og ser 1995 som fødselsår; det juger. Jeg er 16. ;p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...